maalesef öyle arkadaşlarım var. Arkadaş seçerken ya da arkadaşlıktan çıkarırken Atatürk ü bir kriter olarak görmüyorum. Ama tarihi gerçekler varken gtten atılma komplo teorileriyle Atatürk ü sevmeyen nefret eden 3 ıq insanlara da saygı duymuyorum. Çok ahmak geliyorlar bana...
Doğruyu söylemem gerekirse herkes sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda sevmeyen birisiyle dostluk kurar mıyım hayatta kimseyi hep sevmediğini bilemeyiz benim babamın bir arkadaşı var adam sevmiyor 30 yıllıkta arkadaşı ya şimdi neticede hakaret etmesini doğru bulma ha fikirlerini veya getirdiği sistemin kabul etmez hani desteklemiyorum ama saygı duyuyorum der onu anlarım ha bunlar siyasi konular o yüzden çok fazla kafa yormamak lazım seven sever sevmeyen sevmez ama herkes saygı duymak zorunda
Zamanında bir kıza aşıktım sonra konu Atatürk'e gelince saçma sapan konuşmaya başladı boş ver çekmiştim. İlişki hiç kurmam dostluk ta kurmam böyle birisiyle
Atatürk'ü sevmeyen biriyle dostluk kurmak benim için zor açıkçası. Çünkü O'nun fikirleri ve Cumhuriyetimizin temelleri benim hayat görüşümün büyük bir kısmını oluşturuyor. Değerlerimiz uyuşmazsa, sağlıklı bir dostluk kurmak pek mümkün olmaz diye düşünüyorum. 🌟 Ama yine de herkesin düşüncesine saygı duyarım. 30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun bu arada! 💙
Atatürk’ü sevmeyen Yunan tohumu falandır bence neden sevmez ki bir insan? He şunu da gördüm kendi her türlü ahlaksızlığı dinsizliği yapar sonra diyor ki Atatürk harf devrimini çıkardı kuran okumamıza engel oldu fkfkf öyle sövesim geliyor kiiii
sevmiyor olabilir kimseye kimseyi sevdiremem ya da bana karsi arkadasligini boyle bir seye baglayamam ama saygi duymak zorunda. hakaret eden, surekli ignelemeye calisan biriyse olmaz
Evet hatta öyle arkadaşım var fakat ikimizde birbirimizin görüşüne saygı duyuyoruz. o kötü bir şey söylemiyo bende niye sevmiyorsun canım vb gibisinden sözler söyleyerek aşağılayıp zorbalamıyorum herkes istediğini düşünmekte özgür ve o arkadaşımın çok bilgili bi insan olduğunu düşünüyorum.