En sevdiğiniz kitap neydi ve o kitaptan bir alıntı paylaşır mısınız?

En sevdiğiniz kitap neydi ve o kitaptan bir alıntı paylaşır mısınız?

Ben başlıyorum en sevdiğim kitap "Dura Mater" ve kitaptan bir alıntı:

"Karanlık, sadece yokluğun değil, aynı zamanda yeni başlangıçların da habercisidir. Her son, yeni bir hikayenin başlangıcıdır".

En sevdiğiniz kitap neydi ve o kitaptan bir alıntı paylaşır mısınız?
Cevapla