"Asla Uygulamam!" Dediğiniz Bir Gelenek Var Mı?

Benim çok fazla var. Geleneklerin sırf bu coğrafyada doğduk diye bize çakılmaya çalışılması beni rahatsız ediyor. Ancak en çok rahatsız edenlerden birisinden bahsedicem, gösteriş pahasına düğün.

Çoğu kişi evlendiğinde genç yaşlarda oluyorlar, ülkece ortalamamız 25. Çoğu kişinin de üniversite okuduğunu düşünürsek, bireyler maddiyatını daha 2-3 yıldır belki ele almışken sırf gelenek diye kına gecesi, nişan töreni ve şaşalı düğün gibi seyler bana çok saçmalık geliyor.

Gelenek diye tonla masrafa gireceğime güzel samimi ve az kişili, tatlı bir mekanda düğün yapar bitirir ve ayırdığım bütçeyle eşimle güzel bir balayı yapardım.
"Asla Uygulamam!" Dediğiniz Bir Gelenek Var Mı?
Cevapla