Benim çok fazla var. Geleneklerin sırf bu coğrafyada doğduk diye bize çakılmaya çalışılması beni rahatsız ediyor. Ancak en çok rahatsız edenlerden birisinden bahsedicem, gösteriş pahasına düğün.
Çoğu kişi evlendiğinde genç yaşlarda oluyorlar, ülkece ortalamamız 25. Çoğu kişinin de üniversite okuduğunu düşünürsek, bireyler maddiyatını daha 2-3 yıldır belki ele almışken sırf gelenek diye kına gecesi, nişan töreni ve şaşalı düğün gibi seyler bana çok saçmalık geliyor.
Gelenek diye tonla masrafa gireceğime güzel samimi ve az kişili, tatlı bir mekanda düğün yapar bitirir ve ayırdığım bütçeyle eşimle güzel bir balayı yapardım.
Çoğu kişi evlendiğinde genç yaşlarda oluyorlar, ülkece ortalamamız 25. Çoğu kişinin de üniversite okuduğunu düşünürsek, bireyler maddiyatını daha 2-3 yıldır belki ele almışken sırf gelenek diye kına gecesi, nişan töreni ve şaşalı düğün gibi seyler bana çok saçmalık geliyor.
Gelenek diye tonla masrafa gireceğime güzel samimi ve az kişili, tatlı bir mekanda düğün yapar bitirir ve ayırdığım bütçeyle eşimle güzel bir balayı yapardım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer