Z kuşağı olarak eski şarkıları dinlediğim için yaşıtlarımdan soyutlanıyorum, sizce ne yapmalıyım?

Yani kardeşim çok gıcık oluyorum bu yeni nesil popçu ve rapçilere... Nasıl milyonlar dinleniyorlar...

Geçenlerde bi arkadaşım Blok3'ün bi "duygusal" şarkısını dinletti, dedim bu ne ya boru gibi sesi var, şarkı da boş şarkı, duygusuz insansın sen dedi...

Yani bilmiyorum, çok soyutlanıyorum yaşıtlarımdan, mesele tek müzik değil ki... 2003 doğumluyim, keşke 73 ya 83 doğumlu falan olsaydım diyorum.

Mesela şu şarkıyı gece dinleyip neşelenmişdim bi:

https://youtu.be/dvZwhzUtmQ0?si=_XHPtEFEPXi8HHOs

Z kuşağı olarak eski şarkıları dinlediğim için yaşıtlarımdan soyutlanıyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla