Eski şarkıları çok daha seviyorum. hep onları mırıldanıyorum. zaten ben eski olduğum için mi acaba:) ?

pinahini sever misin? biraz önce uyurken seni bir daha sevdim mesela. ya da mazhar alansondan sarı laleler, tarkandan bazen...90 lar harbi çokkkk güzeldi. iyi ki yaşamışım doyasıya. yeniler çok basit bence. sizce?

Eski şarkıları çok daha seviyorum. hep onları mırıldanıyorum. zaten ben eski olduğum için mi acaba:) ?
Cevapla