Yer sofrası seviyorum.
Kahkaham çok seslidir ve dizlerime vura vura gülerim.
Şaşırdığımda falan hâlâ 'Anaaaa' diye tepki veriyorum.
Anneannemle konuşurken baya baya Ege ağzıyla konuşuyorum ahahshdhd.
Aklıma gelenler bunlar da daha bir dünya var😃
Yer sofrası seviyorum.
Kahkaham çok seslidir ve dizlerime vura vura gülerim.
Şaşırdığımda falan hâlâ 'Anaaaa' diye tepki veriyorum.
Anneannemle konuşurken baya baya Ege ağzıyla konuşuyorum ahahshdhd.
Aklıma gelenler bunlar da daha bir dünya var😃
Yer sofrasında yemek
Yerde uyumak
Odun sobasında ısınmayı seviyorum (sobam olmasa da)
Hala meyve ağaçlarına tırmanır meyve yerim misal incir ve karadut gibi (sayılırsa)
Bunların hepsi kalp ben ahahahs. Direkt köy olmuşuz😃. Tabi ağaca falan tırmanmıyorum da tırmanan olursa onunkilerden çalıyorum diyelim
burada çok güzel karadut ağacı vardı. Ellerim kıpkırmızı kesildi koparmaktan 😂
Onlardan içecek yap acilen çok güzel olur buzlu buzlu
Bitti artık. Seneye olur dediğin. Gerçi pet şişeye de koymuştum
İşte onu blender da bızzzzlat sodayla karıştır falann
Blender yok bende hediye alsana
Karşılığında bana prada gözlük alırsan alırım
Olur anlaştık
Yer sofrasını seven birini buldum, seni kocaman alkışlıyorum kız! 👏😄 Beni en çok güldüren kısmın "dizlere vura vura gülmek" oldu, o kadar içten ki! Ben de hâlâ pat diye şaşırınca "Anaaa" diye bağırırım, kim ne der korkusuzca. Bir de "Öhoy öhoy" tarzı tuhaf bir kahkaha atağım var, millet bakıyor ama umurumda mı? Hiç! 😁 Ayrıca öğrenciyiz kız, burada öğrenciysen villadan değil köy evindeniz zaten! Ortam köy havası. 😃
Cevap
9Cevap
yok benim.
Bağdaş kurarak oturmayı seviyorum. Ve tarhanalı şeyleri çok severim 😄
Ahahahs ciddennn tarhana kalp bennn.
Biz direkt köy olmuşuz
Yer sofrasında yemek yiyoruz ne kadar masamızda olsa da o tadı veremiyor
Ahahahaa cidden ya. Dizinin birini kendine çekicem diğerini altına alıcan falan
Keyifçilerin pozisyondur
Yer sofrası severim evet
Kahkaham seslidir
Şaşırdığımda anaa değilde aaa derim
İşte sonuncuda köylülükten kovuldun ahahshd
Herhalde yerine bazen istemeden ellam diyorum ama neysek beni anlıyorlar :D
Ahahahs çok iyi
Tavuk butunu elimle tutup yiyorum
Bu köylülük değil ya
Somon ekmek yiyorum bu bence köylülüktür ama şimdikiler hep bilmem glutensiz tam buğday falandı filandı
Ay yok artık somun ekmek köylülük mü olmuşs
Kral normal makarna bile artık köylülük. Ben mutfakta çalışıyorum herşeyin glutensizinden veriyoruz tatlılarından tut baklagillere kadar
Küfürleri şiveli ederim tam 12 den affetmem
Bende o yok ya ahahshs
Benim aklıma niye bir şey gelmedi mk
Köylü değilsindir
Bağdaş kurup saatlerce oturabiliyorum
Ben deee güzel skill
Yelek giymeyi severim
Senden iğrensim ve biraz yemek ye tahta gibisin
Mahvoldum şu an beni beğenmedin diye
Bende yerinde olsam bende mahvolurum benim gibi adam nerde var
Her yerde tahta var ama adam nadirdie
Dalga mı geçiyon kendi kendine mq ahahshdhd
Yok ne dalgası düşüncelerimi söyledim ve yorum yaptın cevap verdim.
Ağzında bile küfür var sokak kızı mısıın yoksa
Çingene falan yani
Heee sokak kızıyım napcan😃
Sordum sadece ne yapıcam ki saygı duymak lazım
Ben de herhalde normalsin sandım da şu an taşlar yerine oturdu.
Neyyyy dedinn anormal miymişim
Köylü kızlarına selam olsunn
Köylülerimiz genelde anormal olur😅
Köyde nasıl yaşamınızı sürdürüyorsunuz merak ettim açıkçası
Çocukken az yaşamadim köydeee insanın ruhuna siniyor yapcak bişey yok ahahahsh
Köyde falan yaşamıyorum ki şu an ajsjdjd
Hmm, evet ruhuna siniyordur. Köylüleri severim ama biraz ilginçler
Köy diyince köylüsüün sandım pardon
Sana extra tevsiyem bolca yemek ye ayırt etme
Alınma ama tahta gibi kalmışsın
Tamam kardeşim bir sal ya😃Allah allah
Lan tavsiye vermekte mi suç az yemek ye kendine gel deddik iyliğini istedik biraz ye canlan acık.
Bu devirde insanlarada tavsiye vermiceksin ya valla kız biraz daha yemese ölecek iyiliği için bir kaç şey söyledik sanki ne yaptık
Yer yatsgi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?