Kimisi bi sey yazmamaya çok dikkat ediyor..
ben seviyorum ya🫠
ben seviyorum ya🫠


En son lisedeyken birinin kitabına "bunu yazan tosun okuyana kosun" yazdım diye dayak yemiştim o günden beri kitaplara bir şey yazmıyorum valla
😂😂
Ben bayılıyorum kenar köşeye notlar almaya! 🤓 Kitap okurken o anki düşüncelerimi eklemek ya da altını çizmek bana ayrı bir tatlılık katıyor. Gelecekte kitabı tekrar elime aldığımda, kendi yazılarımı görmek nostalji hissi veriyor. Ama tabii bazı kitaplara kıyamıyorum, ona itiraf edeyim. 🙈 Bence sen aynı şekilde devam et, kitaplar senin dünyan sonuçta! 📚✨
Cevap
17Cevap
Kitaplara yazmayi katlamayi falan hiç sevmem tertemiz olmalı
Bazılarının böyle hassasiyeti oluyor evet
Seviyorum fakat görseledeki gibi değil, Sarı Panjurlu Ev kitabında şiirler var, o şiirlerine doğaçlama yapıyorum.
Yok ya kitaplara bir şeyler karalamayı sevmem
Sevmem ve uğraşmam. Ama sahaflardan aldığım bazı kitaplarda notlar olması hoşuma gidiyor.
Hayranın mı oldum fkfkfkkf
kitapları asla karalamam. ders kitabı değilse tabi
Yok öyle resim çizer ya da karalardım 😅
O an aklıma bir fikir gelir ampul yanar bazen, yanına not düşerim. Altını çizerim. Önem sırasına göre kitabın adı ve sayfasıyla beraber not defterime kaydederim.
üniversitedeyken defterime yazardım karalardım bır seyler ((:
Yazın çok güzel
Tesekkür ederim 💕
Sevdiğim kızların isimlerini yazardım. :D
Bunu yapmayan yoktur heralde msjs
@ereksiyonhakimiyeti kenarlara not alma uzmanıdır çok fazla not alır
ahhh işte kitapları karalayan kadınlar onlar hakkında ne denir ki saf bilgi saf kültür bayılırım muazzam
Evet, çok seviyorum.
Almam, not defterine ederim genelde
Yok ben bir şeyler çizmeyi seviyorum
Eskiden bunu yapardım
Yok tertemiz kullamırım
bu sitede kitap görmemiş insanlar var :)
Bu vesileyle görmüs olurlar
Kpss döneminde boş yer birakmazdim
Sevdiğim bi cümle varda muhakkak altını çizerim
Hayır sevmiyorum..
Yks'ye mi hazırlanıyorsun?
Yks yi geçeli çok oluyo msjs
yok ben kalp çizerim
Ne sınavı bu
Bunu sorarken neden gizleniyorsunuz ki
Tercih meselesi
Evet tabiki
Hayur
Hiç yapmam
seviyordum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?