Ders çalışırken not tutmayi mi seversiniz, okumayı mi?

dunyanin en not tutmasi imkansiz bölümünü okuyorum sanirim, yine de uslanmiyorum, musul'dan (iraktaki musul degil, medeni usul'un kisaltmasi) 150 sahife pdf not tutmusuz senenin basindan beri... daha ders islenmeye devam ediyo, napicaz bilmiyorum ama yazmadan da anlamıyorum ki 😭
Ders çalışırken not tutmayi mi seversiniz, okumayı mi?
Ders çalışırken not tutmayi mi seversiniz, okumayı mi?
Cevapla