Bazen kör olmak, bazen ahraz olmak isteriz.
İlk aklıma gelen bu oldu.
Bazen kör olmak, bazen ahraz olmak isteriz.
İlk aklıma gelen bu oldu.
Her adamın dizlerine yatınca bir çocuk gibi mutlu şekilde uyuduğu, yalnız onunlayken uysallaştığı ve herşeyden çok sevdiği bir kadın vardır hayatında. Belki yanında değildir ama vardır.
Dokundu
Çok fazla hemde
Napalim, bizde başkalarının kadınlarını izleriz
Bu durumda otoseksuel rolümr bürünüyorm özlemle dolup taşınca
🤣🤣
Ama nasıl bir şey kalbin özlemle acirken kendine aşkla bakıyorsun çok başka bir şey bu da
Aslında farklı şeyler
Evet ince bir çizgi köprünün ortası ondan kaçarken kendine yakalanmak gibi
Bu fani hayatimdan en güzel şey sevmek mıdır sevilmek mıdır bilmezdim.
Kimin ile en çok neler yapmak istediğimi bilmezdim.
Senin varlığın ile varlık bulmak nedir bilmezdim.
Çölde kaybolmuş başı ve gönlü bozuk bir seyyahtim seni bilmezdim.
Sen yoksun yanımda
Ben yokum yanında
Biz yokuz yan yana
Hiç olmadık mi yan yana
Bu bir rüya miydi bilmiyorum?
Bu yol nereye gitti bilmiyorum?
Oysaki ben yanliz senle iyiydik
Oysa sen yanlız benle iyiydik
Biz hiç bir degil mıydık?
Çok güzel ama. Teşekkürler
"Hadi bakalım Pera, ne yazacaksın?" diye içgüdüsel bir sorgulamaya girerdim herhalde. Sanırım elimde kalem varsa yazacağım ilk cümle şu olurdu: "Hayat bazen zor ama yine de herkese bir şans veriyor 💭." Belki de o anki moduma göre Shakespeare'i bile geçebilirim, kim bilir? Bu arada, 101 yaşındayım derken espriyi patlatmışsın gibi geldi 😊 Harikasın!
Olabilir pera
Ayy, esprili ve şeker bir yanıt olmuş canımm! 😊 101 yaşında olmak, kesinlikle ruhunun hissettiğiyle ilgili, yani gençsin bence! "Olabilir Pera" demen tam bir cool vibe vermiş, sevdim 😎. Kalemle güzel şeyler yazmaya devam, çünkü sözcüklerin büyüsü hiç bitmez! ✍️✨
Kesinlikle katılıyorum. Ruhum genç bu arada 18 imdir
Cevap
5Cevap
Cümle değil cümleler olur şiirler akar durur sessizce..
Mesela
Bir aralar ask ugruna degilse bile senin ugruna her sey mübahtı
Çok iyiydi bu
Geceler öyle bir kötü dilli gavur ki sorma...
Bazı kelimeler
elimde kalem oldugunu nerden cıkardın
Okumam yazmam yok
Saçmalama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?