Bir kalem olsaydınız, bu deftere yazacağınız ilk söz ne olurdu ?

Bir kalem olsaydınız, bu deftere yazacağınız ilk söz ne olurdu ?

“Kalem aşkı yazdı. Aşk ateşe yazdı.”

Ey yolsuz menzillerin aşka talip yolcusu! Aşk, ayrılık mevsiminde gökyüzünden katre katre hüzün düşerken sevda tüten şehri sessizce terk edip sır olmaktır. Aşk, ne yaz ne kış… Aşk, mevsimsiz sevip zamansız ve mekânsız gitmektir. Aşk, sendeki seni ararken sensizlikte kaybolmaktır…
Bir kalem olsaydınız, bu deftere yazacağınız ilk söz ne olurdu ?
Cevapla