Şiir yazmayı ya da okumayı sever misin? Peki gözlerin, kaç şiir eder?

Şiir yazmayı ya da okumayı sever misin? Peki gözlerin, kaç şiir eder?

Bazı gözler, her rüya da şiir gibidir kaç şiir eder asla bilinmez...

Bugün bir şiir okudum sözleri çok hoşuma gitti...

Sonra sesli okumak istedim, o duyguyu yaşamak istermiş gibi böyle hikayesi olan şiirleri hep sevmişimdir.

Boş değil henüz masamın üzeri

Yazılmamış bir şiir

Bir de soğumayı bekleyen bir bardak çay duruyor hâlâ...

Ve sen de öylece oturuyorsun şuracıkta

tam karşımda...

Ah odamın duvarları gülümsüyor sayende

O sırada Güneş penceremin arasından bizi görüyor

O da gülümsüyor bu hallerimize.

Peki ya perdelerim onlara ne demeli

Sen yeter ki yanımda bırak diyesim geliyor birden

Bırak ki ben perdeleri çekip dışarıya kilitleyeyim geceyi..

Bir de kapı eşiğinden bizi gözetleyen acı ilişmesin mi gözüme..

O an sen dururken kaleme sarılacak gibi oluyorum

Sonra gözümü senden alıp

Şöyle bir bakıyorum da kendime

Daha seni sevmenin yarısına gelememişim bile

Doyuramıyorum gönlümü seni sevmekle...

Gözlerin kaç şiir eder...

Saç tellerinin kaç romanı ortadan ikiye ayırır..

İnan bilmiyorum

Sadece seviyorum...

Kokunu nefes bilir gibi

Hani yalnızlıkla yanlışlarımın arasındaki

Aralıktan hayatıma sızmıştın ya

İlk kez o zaman sevmiştim seni

En çok da buna inan...

Halbuki bahar'ı beklemekten vazgeçeli çok olmuş

Yanıma eş olacak insanlar çoktan unutulmuştu

Daha sözü gülüşüne getirecekken

Birden gülüşün dökülüyor masamın üzerine

O sırada uyanıyorum bu hayalden

Tam karşımda oturanın sen değil

içime oturan acılar olduğunu anlıyorum birden

Sonra yazılmamış o şiir tamamlanıyor

Geriye o şehirden şu iki satır kalıyor, ne olur söyle!

Geleceğin gün hangi takvimde yazıyor! Haklıymış gözlerin

Aynalar bile ne halin varsa onu gösteriyor...

Şiir yazmayı ya da okumayı sever misin? Peki gözlerin, kaç şiir eder?
Cevapla