Prius te ipsum, deinde cetera.
Eğer bu düşünce seni gülümsettiyse hadi sende bir mektup yaz kendine.

Sevgili çocukluğum,
Ne kadar meraklı ve empatik olduğunu biliyorum. Sık sık kendini kovulmayı, kaçmayı hayal ederken bulduğunu biliyorum. Ama mücadele ruhu sende var ve farkındasın. Gitme, yüzleş ve dene. Beş dakikanı ona ayır, bir adım at. Hoşuna gitmezse, sana bir şey katmazsa ayrıl. Ama deneyemedim, içimde kaldı deme. Çünkü pişmanlık en ağır yüktür. Cesur ve dürüst biri olmak için korkuna rağmen yaşamalı, o anda kalabilmelisin.
Devam et ve asla kaçtığın kişiye dönüşme. Başkası için değişme. Kendin olarak çok güçlüsün, bunu kaybetme 🪅
Hep hayallerini boyayan sen'den sen'e ^_^
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer