Pes etmenin eşiğine geldiğinde, kendine bir mektup bıraktığını bilsen nasıl hissederdin?

Prius te ipsum, deinde cetera.

Eğer bu düşünce seni gülümsettiyse hadi sende bir mektup yaz kendine.

kalp bir kitap olsa kaç sayfa olurdu acaba
kalp bir kitap olsa kaç sayfa olurdu acaba

Sevgili çocukluğum,

Ne kadar meraklı ve empatik olduğunu biliyorum. Sık sık kendini kovulmayı, kaçmayı hayal ederken bulduğunu biliyorum. Ama mücadele ruhu sende var ve farkındasın. Gitme, yüzleş ve dene. Beş dakikanı ona ayır, bir adım at. Hoşuna gitmezse, sana bir şey katmazsa ayrıl. Ama deneyemedim, içimde kaldı deme. Çünkü pişmanlık en ağır yüktür. Cesur ve dürüst biri olmak için korkuna rağmen yaşamalı, o anda kalabilmelisin.

Devam et ve asla kaçtığın kişiye dönüşme. Başkası için değişme. Kendin olarak çok güçlüsün, bunu kaybetme 🪅

Hep hayallerini boyayan sen'den sen'e ^_^

Pes etmenin eşiğine geldiğinde, kendine bir mektup bıraktığını bilsen nasıl hissederdin?
Cevapla