Kültür & Sanat Kahve içmeye nereye gidiyoruz söyleme mi ister misin? ÖMERBORABALAMİR1 Takip Et Guru Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 41 Yapay Zekaya Sor Bugün pazar kahveleri nerede içeceğiz bakalım sizlerde söyleyebilirsiniz her şeyi benden beklemeyin be 🥳🥳😱😱🤪🥴😂😱🤣 Kahve içmeye nereye gidiyoruz söyleme mi ister misin? Cevapla Nereye Gidilir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı. söyle gelsin 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Teşvikiye’ye gidelim barış seninle mis gibi kahve içer döneriz 😂
AlininAnnesi72 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Nerde içiyoruz Ömer yeterki kahve olsun her yerde içeriz 2 5 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Beyoğlu’na gideriz bugün sakin olur 😂 Yorumla AlininAnnesi72 1 yıl Ohhh misss hadi afiyet olsun bize😃 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Afiyet olsun yanında kurabiyede söyledim şifa olsun😂 Yorumla AlininAnnesi72 1 yıl Ohh ohh iyi ettin teşekkür ederim 🌸 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Rica ederim ne demek 😂 Yorumla
BirRüyaOlsam Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 53% 1 yıl Evimde icerim, Siemens EQ 7 makinam var, disarda kahve basi okadar para vermeyi hos bulmuyorum 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Güzel tercih kahveleri hazırla geliyorum kardeşim😂 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 491 cevap paylaştı. şu an buna çok ihtiyacım var çok yoruldum valla neresi dersen kabulüm 😂 1 7 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam büyük çekmece’de buluşalım Tarık akan sokakta 🤣 Yorumla r_engarenkyollar 1 yıl Haha 😂 tamam tamam hemen çantamı alıp geliyorum 😂 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam bekliyorum🤣 Yorumla r_engarenkyollar 1 yıl Güngören den büyük çekmeceye gelmek kolay değil biraz brkleticem kusura bakma 😂😂 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Hiç önemli değil bağcılarda buluşalım yorulma yürüyüş yolunda bekle beş dakikaya oradayım🤣🤪 Yorumla r_engarenkyollar 1 yıl tamam pikiii 😊😂👍 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam 😂 Yorumla
Enperatriz Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 1 yıl Ben içtim ama sevdiceğimle😂😂 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Afiyet şifa olsun ikinizde o halde 😂 Enperatriz 1 yıl Teşekkür ederiz 🙏😂 ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Rica ederim ne demek 😇
sarıdilber Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Söyle bakalım ömerçip 1 5 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Beşiktaş’a gidelim😂 Yorumla sarıdilber 1 yıl İki dakikaya kapıdayım😅 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Bekliyorum hâlâ gelemedin🤣 Yorumla sarıdilber 1 yıl Deli yaa😂🤭😅 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl 😂 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 683 cevap paylaştı. Ben akşam künefecide içicem , karar verdim 1 18 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Beni davet etmiyorsun mu?🤨🥴😮 Yorumla flaneurx 1 yıl Beylikdüzü çok uzak Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Aa ben Beylikdüzündeyim ki🤣 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Sanırım künefeciyi tahmin ettim bile 😂 Yorumla flaneurx 1 yıl İyi akşam görüşürüz orada 😂😂 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam görüşürüz şimdiden afiyet olsun😂😂 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Öncesinde veya sonrasında Sushi yemek istersen uğramayı ihmal etme😂 Yorumla flaneurx 1 yıl Aslaaaa 🤮🤮 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Aaa pişmiş olarakta servis edilebilir ve çok lezzetliSevmezsen ramen çorbası içersin 😂 Yorumla flaneurx 1 yıl Deniz ürünleri aslaaaaas Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Noodle kaldı o halde 😂Deniz ürünlerini sevmemenin bir nedeni var mı?Yoksa öyle tadımı kötü geliyor? Yorumla flaneurx 1 yıl Hiç yemedim noodle 😂😂 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Aaa nasıl ya 😂 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Makarna ile aynı şey aslında Yorumla flaneurx 1 yıl Aynı mı sulu sulu, karmaşık 🤮🤮 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Olsun ya baya lezzetli 🤤 Tabi tercih etmiyorsun ayrı bir şey Acaba seni deniz ürünlerinden ne soğuttu?🤔😂 Yorumla flaneurx 1 yıl Kokuları galiba Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Olabilir tabi Yorumla
AdimEfe Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl genelde soğuk kahve satan neresi varsa 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Buluruz bir yer kardeşim soğuk kahveci😂 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Kahve dünyasında içeriz. 1 4 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Olur tabi Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yürü gidelim hayatım Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Benim hayatım sadece bana ait hanımefendi😂 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Ama gidebiliriz adres vereyim mi? Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 7,7b cevap paylaştı. Söyle 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Sefa köye gidelim olur mu?😂 Yorumla birsuskuncicek 1 yıl Gidelm Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam Sefa köyün girişinde soldaki kafede bekliyorum sade kahve yanında kurabiye hazırlattım🤪😂Şimdiden afiyet olsun 😂Günü sen belirle Yorumla
Blair_666 Takip Et Xper 7 Yaş: 109 , eic 100% 1 yıl Soyle 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Kadıköy de 😂 Yorumla
1kahveyenedersin Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Nereye? 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Bağcılara gidelim 😂 Yorumla 1kahveyenedersin 1 yıl Daha önce gitmişliğim var. Yabancılık çekmem:) Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamamdır anlaştık😂 Yorumla
Yorgunkarınca Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Evet olur 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Avcılara gideriz 😂 Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Olur söyle 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Levent’e gidelim 😂 Yorumla beyzaondr350 1 yıl Oo zengin yeri wjqjwjw Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Güzel olur diye düşündüm😂 Yorumla
Eirenee1 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Nerede içeceğiz🤔 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Beykoz olsun😂 Yorumla Eirenee1 1 yıl Olur bak güzel yer Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam o halde gidiyoruz 😂 Yorumla
CanerDoğan1 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 95% 1 yıl Sevmem 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Çay içeriz olmaz mı? Yorumla
Geiltoy Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 98% 1 yıl Espressolab 🤣🤣🤣 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam Beylikdüzü’nde vardır 😂 Yorumla Geiltoy 1 yıl Ben İstanbul'da degilim 😜 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Olduğun yerler vardır geliyorum akşama oradayım 😂 Yorumla
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Olur 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam o halde saraçhaneye gidelim😂 Yorumla
SayCheeeessseeee Takip Et Xper 5 Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Söyle bakalım 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Sultan Ahmet’e gidelim uyar mı?😂 Yorumla SayCheeeessseeee 1 yıl 😄 olur güzel oralar Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamamdır anlaştık😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
söyle gelsin
Teşvikiye’ye gidelim barış seninle mis gibi kahve içer döneriz 😂
Nerde içiyoruz Ömer yeterki kahve olsun her yerde içeriz
Beyoğlu’na gideriz bugün sakin olur 😂
Ohhh misss hadi afiyet olsun bize😃
Afiyet olsun yanında kurabiyede söyledim şifa olsun😂
Ohh ohh iyi ettin teşekkür ederim 🌸
Rica ederim ne demek 😂
Evimde icerim, Siemens EQ 7 makinam var, disarda kahve basi okadar para vermeyi hos bulmuyorum
Güzel tercih kahveleri hazırla geliyorum kardeşim😂
şu an buna çok ihtiyacım var çok yoruldum valla neresi dersen kabulüm 😂
Tamam büyük çekmece’de buluşalım Tarık akan sokakta 🤣
Haha 😂 tamam tamam hemen çantamı alıp geliyorum 😂
Tamam bekliyorum🤣
Güngören den büyük çekmeceye gelmek kolay değil biraz brkleticem kusura bakma 😂😂
Hiç önemli değil bağcılarda buluşalım yorulma yürüyüş yolunda bekle beş dakikaya oradayım🤣🤪
tamam pikiii 😊😂👍
Tamam 😂
Ben içtim ama sevdiceğimle😂😂
Afiyet şifa olsun ikinizde o halde 😂
Teşekkür ederiz 🙏😂
Rica ederim ne demek 😇
Söyle bakalım ömerçip
Beşiktaş’a gidelim😂
İki dakikaya kapıdayım😅
Bekliyorum hâlâ gelemedin🤣
Deli yaa😂🤭😅
😂
Ben akşam künefecide içicem , karar verdim
Beni davet etmiyorsun mu?🤨🥴😮
Beylikdüzü çok uzak
Aa ben Beylikdüzündeyim ki🤣
Sanırım künefeciyi tahmin ettim bile 😂
İyi akşam görüşürüz orada 😂😂
Tamam görüşürüz şimdiden afiyet olsun😂😂
Öncesinde veya sonrasında Sushi yemek istersen uğramayı ihmal etme😂
Aslaaaa 🤮🤮
Aaa pişmiş olarakta servis edilebilir ve çok lezzetli
Sevmezsen ramen çorbası içersin 😂
Deniz ürünleri aslaaaaas
Noodle kaldı o halde 😂
Deniz ürünlerini sevmemenin bir nedeni var mı?
Yoksa öyle tadımı kötü geliyor?
Hiç yemedim noodle 😂😂
Aaa nasıl ya 😂
Makarna ile aynı şey aslında
Aynı mı sulu sulu, karmaşık 🤮🤮
Olsun ya baya lezzetli 🤤
Tabi tercih etmiyorsun ayrı bir şey
Acaba seni deniz ürünlerinden ne soğuttu?🤔😂
Kokuları galiba
Olabilir tabi
genelde soğuk kahve satan neresi varsa
Buluruz bir yer kardeşim soğuk kahveci😂
Kahve dünyasında içeriz.
Olur tabi
Yürü gidelim hayatım
Benim hayatım sadece bana ait hanımefendi😂
Ama gidebiliriz adres vereyim mi?
Söyle
Sefa köye gidelim olur mu?😂
Gidelm
Tamam Sefa köyün girişinde soldaki kafede bekliyorum sade kahve yanında kurabiye hazırlattım🤪😂
Şimdiden afiyet olsun 😂
Günü sen belirle
Soyle
Kadıköy de 😂
Nereye?
Bağcılara gidelim 😂
Daha önce gitmişliğim var. Yabancılık çekmem:)
Tamamdır anlaştık😂
Evet olur
Avcılara gideriz 😂
Olur söyle
Levent’e gidelim 😂
Oo zengin yeri wjqjwjw
Güzel olur diye düşündüm😂
Nerede içeceğiz🤔
Beykoz olsun😂
Olur bak güzel yer
Tamam o halde gidiyoruz 😂
Sevmem
Çay içeriz olmaz mı?
Espressolab 🤣🤣🤣
Tamam Beylikdüzü’nde vardır 😂
Ben İstanbul'da degilim 😜
Olduğun yerler vardır geliyorum akşama oradayım 😂
Olur
Tamam o halde saraçhaneye gidelim😂
Söyle bakalım
Sultan Ahmet’e gidelim uyar mı?😂
😄 olur güzel oralar
Tamamdır anlaştık😂
Söyle
Kartal olsun😂