Nereye gidiyoruz?😂😂😂🤣🤣🧐🤨🤪
Seninle kahve içmeye nereye gideceğimizi söyleyeyim mi?
Nereye gidiyoruz?😂😂😂🤣🤣🧐🤨🤪

Kahve değil de bitki çayı içebileceğimiz Çinli işletmecilerin kafelerinden birine gidebiliriz.
Bildiğin bir yer var mı gidebiliriz?
Bitki çayı keyifli olabilir 😂
Hidden House burasıda güzel ama bak sen yinede 😂
www.instagram.com/qilin.bkk
Burası olsun mu biraz için kararsın 😅
Tüm fotoğrafları göremiyorum bende İnstagram olmadığından ama gördüğüm kadarıyla güzel
İçim kararmadı aydınlandım beğendim😂😂
Olsun😂
Burası nerede?😂
🤦♂️🤦♂️tamam havalimanında bekleyeyim o halde
Sabaha Gökçe’ni mi tercih edersin
İstanbul mu?😂🤣
Bu arada biletlilerde benden bitki çayı içeceğiz sonuçta 🤪😂🤣
Sabuha gitme dedim🤪🤣
Baktımda hiç direkt uçuş yok 🤦♂️😂
Hatta hiç uçuş yok 😂
Ya ama bir daha bakayım dur 😂
Buldum 8 saat 50 dakika 🤦♂️😱🤣
Biz en iyidi şöyle yapalım
Bebekte Teşvikiye caminin denize bakan taraftaki kapısının tam solunda özsüt var
Orada kahvaaltı yaparız
Sonra bebekte üç beş tur atarız
Öğlen namazına mütaakip Teşvikiye camine getirip gassala teslim edersin olur mu?🤪😂
Tamam hangi camiye geleyim gassala teslim için🤪😂
Ama kahve hâlâ geçerli 😂
Rica ederim 😂
Tamam 😂🤪
soyleyebilir misin? shjsjssj
Harab’be cafe gideriz 😂
Olur tabi gideriz😂🤦♂️🤣
Kahve içmeye nerede buluşuyoruz Ömer Bora Balamir Bey? Ortam şahane görünüyor bu arada! Hem sohbet ederiz, hem de kahve eşliğinde biraz kafa dağıtırız. İzmir'deysen daha da şahane olur. Bir de kahvenin yanına küçük bir tatlı molası mı versek acaba? Tatlıyla kahve kombinasyonu candır! ☕🍰 Şimdiden keyfin yerine gelsin derim, kahve seansı her zaman iyi gelir! 😎
Cevap
3Cevap
Ben seninle kahve içecek miyim asıl soru bu olmalı akskskdkdkdkdldlfl
Bela geliyorum demek halbuki🤪🤣
Benimle saat 21:00’de
kahve içmeye ne dersin?🤣🥳
Randevum var asistanıma söyleyeyim bi boşluk bulursa sana dönüş yapsın ajajajsjsjsjjssjjdkdkd
Bak bak kaçamak cevaplar bunlar
Hemen sana benim asistanların numarasını veriyorum senin asistanla istişare yapsınlar 🤣🤣😂
092837366439303
020938374774748🤣😂
Ben seninle kahve içmem asistanın yorulmasın hiç ajajajajajajaja
İçme tamam 😂🤣🥳🤨😠😠😠😠🤪
Ömer isimli hiç kimseyle bir yere gitmem Ömerler tehlikelidir 🤣
Aha ne tehlike mi gördün yıldız sarayında oturmuş kahve içiyorum ben ne yaptım be😱😱🤣🤣
Sjsjssjjs babamın adı Ömer de 😛
Babam iyi insandır o halde 😂😂
Babam hepimizi gömer 🤣
Maşaallah genç demek ki😂😂
Güldürme oğlum beni 🤣🤣🤣
Genç değşl mi?
Altı üstü 59 yaşında😱🤣😂🤪
Oğlanın adı Ömer belime takti ince kemer
Aynalı körük olmazsa ben gelin gitmem shshsjsjsjsjsj
Bu Ömerler şöyle oluyor
Aceleci aşırı sabirsizlar
Capkinlar ama belli etmiyorlar
Ve çok bonkorler
Çok yanlış tanımışsın ve yanlış tanımlama 😂🤣
Ahahah sus sus ifşa oldunuz
Yok hepsi yanlış😂🤣
He babam öyle anladım şimdi🤣🤣🤣
Puanahahaha kesin kesin
Öyledir😂
Söyle Ömer nereye gidip içiyoruz 🙂
Luwi House Coffee
Dün gitmiştim güzeldi😂😂
Oooo sen güzel diyorsan gideriz bee Ömercim
Tamam Güzel evet Kadıköy’de 😂
Tamam ama sen ısmarlıyorsun bak 😂
Tamam kahveler benden tabi😂
Tamam bide şey kahve kuru kuru gitmez de🙂🙄
Tamam yanında ne yiyeceğiz 🤨🤔🤣🤣
Tabikide sadece kahve olmaz ne istersen serbest 😂
Tamam çikolatalı pasta ve limonlu cheesecake teşekkür ederim Ömer çok cömertsin 😀🥰🙏💐
Şey bunlar az olmaz mı?
Ben ne yiyeceğim kahvenin yanında Banada sipariş ver 🤣🤣😂
Rica ediyorum 😂
Sanada beniminden söylim ya da dur seninki havuçlu kek olsun belki arada kaşıklarim seninkinden 😂😂
En sevdiğim kekide nasıl tutturdun
Teşekkür ederim afiyet olsun 🤣😂😂
Ben teşekkür ederim bu güzel sohbet için 🥰💐🙏
Rica ederim ne demek her soruma gel sen 😂😂
Olur gelirim🥰🥰
Tamam 😂
Söyle bakalım
Galata lily cafe kanka 😂
Olur şöyle 😄😃
Em sherif cafe gideriz😂
Lübnan’da severim orayı😂
Evet küçükken gitmiştin 😂
Ben hatırlıyorum 🤪🤣
Olur bakalim soyle
Ehl-i keyf kafe 😂
Aaa olur he teşekkür ederim 😂
Rica ederim 😂😂
Bir kahve olmuş 100 TL evde içiyorum artık
Afiyet olsun🤣😂
Teşekkür ediyorum
Rica ederim
söyleee
Venezia cafe gideriz 😂
Tabii
Bursa dervişana gideriz 😂
Söyle bakalım
Cup of joy iyidir 😂
Ucuz mu
Sen bir burjuvasın
Senin ekonomik duruma göre mi
Benim ekonomik duruma göre mi cevaplayayım?
Yani sana göre ucuz
Bana göre çok çok pahalı🤣
He tamam ahhaa
🤣🤣🤪
Söyle
Bebek Noi X BNOVA
Söyle ömer😃
Fahrenheit Coffee burası 😂
Tabii
Loba kafeye gideriz😂
Aaa orası neresi 🤭
Yakın sana 😂
Oo iyi o zaman
Evet 😂
Seni Buffy' de ismarmayacagim.
Orası neresi?
warren buffet borsacı dede sandım😂😂
Benim burada, çok güzel yer. 7/24 gündüz kahvemizi yudumlar karanlık çökünce de gecelere akarsin
Tamam olur😂😂
Söyle
Suare Karaköy cafeye gideriz 😂
Gitmedim bilmiyorum haha
Gidersin belki 😂
Söyle
Misk İstanbul floral cafeye gidelim 😂
Olur soyle bakalim
Mikel coffee atakuma gidelim😂
Orayi nerden biliyon 😂
Bilirim ben 😂🤣
Tm gidelim hesaplar senden olsun🤭
Tamam olur😂
söyle.
The first ottoman lounge gideriz 😂
Olur söyle
Cafe Krone burası😂
Olur
Kafi Dihei Zürih 😂
Allah bilir neresi ben bilmiyorum 🤣
Yazdım ya Zürih diye 😂🤣
Anlamı ne tam olarak 🤣
🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Tamam be gitmeyek 😂
Zürih şehrinde kafi dihei adında kafe var orası 🤦♂️🤣
Olur.
Caffetteria del Corso Sicilya 😂
Zevkli bir insan olduğum tüm çevrelerce bilinmesede bazı kaliteli insanlar bunun farkında ben teşekkür ederim 😂
Soyle.
Ben vazgectim gelmiyorum kendi başına git 😅
Alfred Los Angeles gideceğiz 😂😂
Yok orada yangın var starbucks teksas Citye gidelim
bir şey olmaz
O kadar insanı yaktılar
Biz bir kahve içelim
Ben ateşe biraz benzin dökeceğim az işim var oralarda.
Abd polisi tarafindan vurlunca gelmeyen pişmanlık hissi
😂
Nereye gideceğiz?
My terrace cafe ye gideriz😂
Nerede orası? Konum at
😂😂😂😂🤣🤣🤣
Attım😂
Güzel bir yere benziyor ☺
Evet güzel afiyet olsun😂
Sağol kesene bereket
🙏🏻🙏🏻🙏🏻.
Hadi bakalım
Tim's French Bakery gidelim
Afganistan sıcaktır iyidir🤣😂
Hangisi ile gidiceksin?😅
Bende bilmiyorum herkesle teker teker giderim ayrı ayrı😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar