Acı, dert, tasa, moral bozukluğu gibi duygularınızı nasıl bastırıyorsunuz?

Ben şiir yazarak bastırıyorum. Videonun altında yazdığım şiirlerden biri mevcut. Eğer şiiri okursanız, lütfen türküyü dinleyerek okuyun.

Sorgulayıp duruyorum kendimi.

Bazı yarınlar umut getirirken,

Bazı yarınlar alıp götürür seni.

Kim bilir hangi yarında kaybettim de,

Fark edemedim sessizce gidişini.

Etme yarının habercisi aydınlık,

Etme yarının sonunu getiren karanlık!

Ne ah ederim sana, ne de vah...

Yalnız hatır dilerim, hatır!

Etimle, kemiğimle, ruhumla hatır...

Binlerce şiir yazsam da uğrunda,

Kim bilir, dokunur mu sana içlerinden bir satır?

Başımı uğruna koyduğum o yolda,

Hadi al eline Bir balta, yahutta satır...

Ah güneşi sağ yanağında,

Küçük bir noktayla taşıyan kadın!

Canım da, nefesim de, ruhumda ağırken,

Kalbim otuz üç yılıma, tanır mı hiç hatır?

İyi gecelerimi istemeyerek gecelerimi,

Günaydınlarımı istemeyerek günlerimi,

İki çift kelâmınla zehir ettin ya hani,

Kahır olsun dünya, inan ki kahır!

Sen ve ben Meftun'dan geçtik de,

Kaan bu canda daha ne kadar eder sabır?

Acı, dert, tasa, moral bozukluğu gibi duygularınızı nasıl bastırıyorsunuz?
Cevapla