Bir kitap alırken 200 lira düşünüyoruz ama parfüm ya da 💄 alırken 2000 tl veriyoruz bu sizce neden böyle?

Bir kitap alırken 200 lira düşünüyoruz ama parfüm ya da 💄 alırken 2000 tl veriyoruz bu sizce neden böyle?

Popüler kültür köleliği. En basiti asansör. Bir asansörde birkaç kişi sağ tarafa dönükse psikolojik baskı hissedip sizde o yine dönüyorsunuz. Kapınım o tarafta olmadığını bilmenize rağmen bunu yaparsınız. Şahsen konu kitap olduğunda tereddüt ettiğim pek az an vardır.
Sadece modern kültürün kölesisiyiz çünkü ve sadece kendimizin bir şeyler bildiğini zannediyoruz kısacası gösterişten uzak durmuyoruz, ama içeri girdikçe hiç bir şey yok
Cevap
8Cevap
Ben parfüme hiç o kadar para vermedim ki kitap alırken de düşünürüm önce uygun olanları alır okurum gadası
çünkü insanlar saçma
Kitabı bir ya da iki kere okuyorsun ama ruj ve parfümü daha uzun süre kullanabilirsin 💁🏻♀️ ama kitaplar gereksiz pahalı bence
Beğenilme isteği diğerine göre daha ağir basiyor demek
Ben de tam tersi oluyor. Kitaba verdiğim paraya acımam.
İnsanlar içe degıl dışarı yatırım yapmayı seviyor.. Pazar mekanizması kısaca
Birini okuyup bitirirsin ama diğerimi sürekli kullanırsın.
Bir kitap üç günde okunur bir parfüm bir yıl sıkılır
Eğitimsizlik... Eğitim şart.
Çünkü ilgi alanları değil de ondan.
Aksiyoloji iyi ki var!
Parfüme okadar para vermem ben
Digerinin faydasi daha yuksek demekki
Üretim maliyeti ama yinede çok pahalı
Türkiye çünkü bura
Her bütceye uygun parfüm var 2 bin aşırı kaçmış
Parfümler pahalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?