Ataturku seviyorum ama cok yobazim neden?

Yani cok kalipsal kurallarum var kaliplasmis kurallarim cok yenilige karsiyim yanlis oldugunu biliyorum sadece ama icimde hisler bole
Güncellemeler
1 yıl
Mesela universitelerin ekort yuvasi oldugunu dusunuyorum kizlarin cogunun orspu oldugunu
Ataturku seviyorum ama cok yobazim neden?
Cevapla