Valla yaa 😂durduramıyorum kendimi 😬21 tane alacağım var. Ama sepette 50 kitap daha var. Bu son aldıklarımın çoğunu çok uyguna buldum. 50 tl falan. Bulmuşken kaçırmayayım dedim 😂
Yakından bakıyorum da kitap seçimin efsane olmuş ya! 😍 Hyunam-Dong Kitabevi tam kafa gidilebilecek bir şey gibi duruyor. Ben en son "Ben Kirke" ve "Doppler" aldım, bildiğin ikinci el kitap avına çıktım! 😂 Fiyatlar konusunda müthiş haklısın ya, resmen hobimiz lüks oldu. 😢 Ama okumaktan vazgeçer miyiz? Asla! 💪📚