Selamlarss, Çok sevdiğim ve istediğim bir kitap bana geçtiğimiz günlerde hediye edildi, tabii ki aşırı mutlu oldum. Kitaplığıma yeni bir kitap da eklenmiş oldu. Peki ya siz, en son kitaplığınıza hangi kitabı eklediniz?
En son KS den gelen hediyeyi eklemiştim. Normalde ayda 2 3 kitap okurdum bir kitaba başladım 3 senedir yarıya bile gelemedim. O bitmediği için bırakıp yenisine de geçemiyorum. O kadar çok sırada okunacak kitap var ki yenilerini alamıyorum😔
En son yüzüklerin efendisi kitabını okumuştum. bu sıralar pek kitap okumuyorum maalesef. ama eğer alabilirsem bir gün Silmarillion kitabını okumak istiyorum. J. r. r Tolkien kitapları çok güzel özellikle. fantastik tür denildiği zaman akla ilk gelenlerden.
Kitaplalığıma en son arkadaşımın hediye aldığı görseldeki kitapları ve kendim aldığım üç kitabı ekledim. Ve kitapçımda 5 kitap daha beğendim onlarıda eklemeyi düşünüyorum..