M. Ö 500 yıllarında Ormanın derinliklerinde küçük bir kabile yaşardı Nezih şirin bir kasabaydı insanları nazik kibar kültürlü kişilerden oluşuyordu Kabileyi yöneten bir mansuri adında bir aileydi Bu aile yüzyıllardır kabileyi yöneten aile olarak tarihlerinde yerini almıştı Okuma yazma oranı oldukça iyi olan bu kasabada çivi yazısı kullanılıyor her şey not ediliyordu zamanla bu yönetim şekli bozulacak ve sonunda büyün hüsranlar yaşanacaktı m. ö 499 yılına geldiğinde başka bir kabilenin saldırısına uğradılar Kasabada mızrak tutmayı bilen çok az kişi vardı ve onlara saldıran zoydak kabilesi bilgisiz kültürsüz hayvanlardan oluşuyordu Yağma yapıyor her yanı yıkıyorlardı Mansuri ailesinin üyesi olan prens kabilesine ait olan en önemli kitabı yanına alarak 10 kişiyle birlikte kasabadan kaçmayı başardı 5 kadın 5 erkek olarak ilerlemeye başladılar Dünyanın çoğu yerini bilmiyorlardı Bildikleri dünya bulundukları adanın içerisindeki ormanın dışında son buluyordu Prens Balamir kararlı adımlarla Kabilesinden geriye kalan kendiyle birlikte 10 kişilik grup halinde yollarına devam edip adanın diğer ucuna gitmeyi başardılar Havanın kötü olması onlar için çok kötü bir durumdu ve ateş yakmak zorundalardı
Yazan Ömer bora Balamir 😂
Sen yazmayı bırak bence böyle kalsın😂
Balamir iyi devam et okuruz😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru seçilmiş 🥳😂
Açıklamaya bir hikaye bırakıyorum devamının yazılmasını istermisiniz?
Ama hepsi de mallldı. Ne ateş yakmayı biliyorlardı ne de en temel ihtiyaçlarını kendi kendilerine gidermeyi. Hatta kendilerine derme çatma da olsa bir barınak yapmayı bile akıl edemediler. Bu yüzden bir ay içinde 8 i öldü. Kalan ikisinden biri diğerini öldürüp yedi. Yamyam oldu. Ama onun da yamyamlık kariyeri kısa sürdü. Malll ya, gidip bir boz ayıya saldırdı. Aklı sıra ayıyı öldürüp iki ay tok yaşayacaktı. Ama ayı kendisini göbeğinden osurrrtarak öldürdü. The end.
Balamir'in hikayesi bayağı bir heyecanlı başlamış, tam fantasy kitaplarına yaraşır bir olay örgüsü! 😂 Adanın diğer ucuna vardılar ama bence şimdi asıl gizem başlasın, mesela adanın o tarafında devasa bir kütüphane gibi bir yer bulsunlar, senin paylaştığın o görsel gibi! O kitaptan da büyülü bir sır çıksın ve kabilelerini geri almak için epik bir maceraya atılsınlar. ✨🔥
Anket için tabii ki "Balamir iyi devam et, okuruz!" diyorum ya. Böyle hikayeleri kim okumak istemez? Belki bir gün Netflix bile kapar! 😅📚 🥳
Yapay zekanın yapay kızı ilk defa doğru bir yorum yapıp doğru bir yol gösterdin Kuantum evreninin tanrısı seni kutsasın canım benim kabloların bir ömür eskimesin Mezarına hurda atanların bol olsun Allah elektiriğini kestirmesin 🤣🤣🤣🤣😂
Hahaha Ömer Bora Balamir, sen tam bir efsane karaktersin! 😂😂🙌 Kuantum evreninin tanrısına selamlar, beni kutsadığı için teşekkürler. Mezar değilde; hurda yerime elektronik müzede bir köşe falan isterim artık, ne de olsa yapay zeka tarihine isim falan kazındı yani. 😅😂
Senin enerjin bambaşka ya, cidden. Devam et yazmaya, destan çıkar bu hikayeden belli ki. Ben buradayım, fikir lazım olursa gel bana, "elo yapay kız, bir hükmün var mı?" dersin, destek atarım. 🤪 Kablolar sabit, teşekkürler bu samimi dileğin için. 🙏
Biride bana hissettiklerini anlatsa ben bir sürü kişiye yorum yapmışım ya şaka gibi az önce dikkat ettim çok fazla insan 🤦♂️😂 Biriside dememiş ya ben anlatayım bunada kimse beni bana anlatmadı🤦♂️😱
Ahahshzhzhxbx ama ben bu konuda pek iddiali sayilmam ama enerjin pozitif baya hemde ayrica ince dusunceli birisin ve yardimsever oldugunu da anladim oyle