Sürekli suç belgeseli izlemem, podcast dinlemem, cinayet konulu kitap okumam, gerilim filmi izlemem beni psikopat biri mi yapar?

Sadece bu konuda şeyleri izlemeyi dinlemeyi okumayı seviyorum o kadar. Ama bazen de normal miyim diye düşünüyorum sonra karıncayı bile incitmediğim iyi bir insan olduğumu hatırlıyorum. Benim gibi biri neden böyle konuları araştırmaya meraklı olur ki...

Sürekli suç belgeseli izlemem, podcast dinlemem, cinayet konulu kitap okumam, gerilim filmi izlemem beni psikopat biri mi yapar?
Cevapla