Merhabalar KScanlar
Hobileriniz nelerdir? Sanatsal hobi hiç yapmakta misiniz?
Hobileriniz nelerdir? Sanatsal hobi hiç yapmakta misiniz?


Sanatsal hobim pek yok ama hobilerim vardır sanatsal olarak bir tek müzik severim rap Hidra ve No.1 severim heyecanlı şeyler severim örneğin luna parka gidip en korkunç alete binmek jumping yapmak o tür
Güzel aktuviteler
Ebru sanatı ile içli dışlı biriyim bunun haricinde keman eğitimi daha önce aldım tekrar kursa gidip, düzenli devam ettirmek istiyorum ve meslek gereği zaten sanatsal, hobiler ile de içli dışlı olduğum için seviyorum böyle şeyleri.
Ah gerçekten ebru sanatı yapabiliyor musunuz?
Evet sanatsal hobilerle içli dişli olmanız çok guzel
Evet yapabiliyorum daha önce derste almıştım çok zevkli ve dinlendirici
Evet ben şu an deneme çalışmalarına başladım efendim
Ben yazmayı seviyorum
O ayrı bir güzellik efendim
Eic için teşekkürler
Merhaba Gürkan! 😄 Benim sanatsal hobilerim bayağı geniş; sanat tarihi okuduğum için diyeyim. 🎨 İstanbul'un her bir sanat galerisini, müzesini gezmeye çalışıyorum. Tabii ki, resim yapmaktan ve fotoğraf çekmekten de çok keyif alıyorum. 🎨🖌️ Senin de böyle sanata dair hobilerin var mı merak ettim. Belki bir gün sanat etkinliklerinde aynı anda orada oluruz! 😄🤞🏻
Cevap
6Cevap
film dizi izlemek
Sanatsal aktivitelere katılmayı çok severim. Mümkün olduğunca da takip ederim.
Ah geziler, sergiler , müzeler ve sanat için yapılan programlar gerçekten insanları geliştiriyor
Sanata meraklıyım imkânım oldukça daha fazla aktif ilgilenmek istiyorum evet. Resimle ilgiliyim özellikle.
Ah gerçekten mi çizimlerini birgün görmek isterim
Teşekkürler 🙏
Rica ederim efendim
Resim çiziyorum, keman ve piyano çalıyorum, bale ile uğraşıyorum. Benim ruhuma iyi gelen birtakım sanatsal aktiviteler bunlar.
Ah bunlar çok güzel aktiviteler
Resim çizmek, astro fotoğrafçılık, dövme, kamp.
Bunlar çok güzel aktiviteler tebrik ederim
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Kendi capimda resim yapıyorum tuval yapıyorum arada gitarda çalıyordum da işte unuttum zamanla pek üstüne düşmedim
eskiden karakalem yapardim
Şimdi peki?
yok gibi ihtiyar birini bulursam saatlerce sohbete tutup ses kaydi video falan aliyom
Neden peki?
bana göre her insan bir kitap basit hayatlardan neler ne anilar cikiyor bir bilsen herkes bi nokta okumaya bilinmeye deger
Tabiki de haklısınız ama izinsiz ses kaydı almak suç
yerini bulmayan güzeller yerine yerine gezerler
bi babaanne demisti bu maniyi ooo neler var neler sadece hafizam kotu calismam lazim manileri hatirlamak icin 😀
konusurken hep maniler siirler anlatiyorlar
Tabiki xok güzel bir durum
edebiyati sevdigimi cok gec anladim
Geçte olsa anlamışsınız efendim
bazi seylerin gec olmasi cok bunaltiyo
Neden peki? Bunalım yerine öğrenmeye daha hevesli olmak gerekmez mi
kaybolan yillar canimi yakiyo sanki sevdigim biri ölmus gibi
Ah bu konuda haklısınız
Kara kalem yapıyorum ben
Aaa çok güzel merak uyandırdı
Kitap okumak..
Bu çok güzel bir hobi tebrikler
Teşekkür ederim..
Meditasyon yapmak
Aaa gerçekten güzel nasıl gidiyor peki
İç dünyama yolculuk yapıyorm
Mükemmel o zaman
Müzik ve şiir
Ah çok güzel tercihler efendim
Yapmıyorum maalesef
Neden peki efendin
Param yok
Para ile mi oluyor hobi
Evet
Sanatsal olarak yok
Normal olarak ne var?
Peofesyonel anlamda kamp
Gemi 🚢 yapardım
Maket gemiler mi
Bağlama çalıyorum
Alışveriş
Güzel bir aktivite ama para yetmeyebilir
Dijital
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?