Merhabalar KScan Okumaz olur muyum hiç? Şöyle başlamak isterim kitap için; Yeni Hayat insana Walter Benjamin’in, ‘Bütün büyük edebiyat eserleri bir biçimi ya sona erdirir ya da bir yenisini başlatır, yani özel vakalardır’ sözünü hatırlatıyor. Yeni Hayat özel bir vaka.” Bir insanın tekrardan dirilişin anlatan bir eserdir, sona ermiş bir hayatın yeni ve özel bir başlangıcıdır Size kitaptan birkaç hatırladığım alıntı aktarmak isterim;
Bir kitap okudum, seni buldum. Ölmek buysa, ben yeniden doğdum.
Bir şey bekliyoruz; belki bir mucize, belki bir ışık, belki bir melek.
Aşık olmuştum, kendimi yüreğimin ölçüsüz ölçüsüne bırakacaktım
Bir insanı özlüyor olmanız, ona dönmeniz gerektiğini göstermez. Bazen özlemeniz gerekir.
Bir sabah uyanıp artık özlemediğinizi fark edene kadar.
Bu kitabı bizle paylaştığınız için teşekkür ederim... İnşallah kitabı kısaca açıklamışımdır...