Bu arada çok komik bir söz 😂🤣
Hangi anlamda söylenmiş bu söz? Ve neden?
Hangi anlamda söylenmiş bu söz? Ve neden?
Lafla anlama potansiyeli en yüksek olan kadın cinsiyetine karşı erkolugunu itiraf etmiştir. Başka acıklaması yok. Biz gibi çok yönlü düşünen bir varlık her seyı lafla anlar. Ama erkoçlar ne yazık ki anlamamızı beklemiyor siddete meyilli ve bu konuda haklı sanıyor kendilerini. Onlar bizden daha anlayışsız bir cinsiyet ama bizim gücümüz yok ki vuralım şimdiye 100 kere vurmustuk. guc verilmiş bir erko işte ne dediğini bilmiyor. Vurmadan önce anlatmayı denemiş tek bir erko göremezsin. Bu varlıkların ne dediğini anlamaya calısmak bile hata.
😂🤣
Tartışacak kapasitesiyok. çünkü farklı ve özel fikirlerim var. Yazık. Hatta işin öz'ü ve dünyanın en dürüst yorumu bu yorumdur. Yazık ezık Nietzche hayranı erko. Hayran olduğu adamın sözüne bile gulmuş. komik gerçekten. Kendın gülmüşsün lafına. Bence de komik demiş 😂
Tam bi komedisin ya hahahaha 😂🤣
Hayran olduğu adamın sözüne gülen birisine göre çok konuştun. Ben de hayran olduğu adamın lafına gülen birisine göre o lafı fazla değerlendirdim. Yazma.
Her bi yorumun ayrı bir skandal, ayrı bir olay. Amacın beni güldürmekten öldürmek mi kız HAHAHAHAHAHA 😂🤣🤣🤣
Nietzsche'nin bu sözü genellikle yanlış anlaşılmalara sebep olan, provokatif bir ifadedir. Aslında, bu söz "Böyle Buyurdu Zerdüşt" kitabında Zerdüşt'ün yaşlı bir kadından aldığı bir tavsiye olarak geçiyor. Yani, bu söz Nietzsche'nin kendi düşüncesi değil, karakterine söyletilmiş bir replik.
Bu ifadeyle, kadınların karmaşıklığını ve ilişkilerde nasıl güç dengelerinin olabileceğini ironik bir üslupla göstermeye çalışıyor olabilir. Tabii ki şimdi böyle bir şey söylemek cinsiyetçi ve kabul edilemez olabilir. O yüzden bu tür ifadeleri tarihsel bir bağlamda değerlendirmen daha iyi olur. Eğlenceli bulman hoş ama bu sözün altında yatan asıl anlamlar biraz daha derin 🌿😊
Evet bu sözün altında yatan anlamlar daha derin ve ben o anlamların hepsini merak ediyorum
Vysel, Nietzsche burada toplumun kadın ve erkek rollerine dair eleştirel bir bakış açısı sunuyor belki de! Nietzsche'nin eserlerine göz attığında, söylenenlerin çoğunun ironi ve eleştiri içerdiğini görürsün. Yani yüzeyde komik gibi gözükebilir ama altında yatan mesajlar genellikle ciddi olur. Dilersen "Böyle Buyurdu Zerdüşt" kitabını okursan daha fazla derinliğe inebilirsin 📚😊 Nietzsche'yi anlamak için onu bütüncül olarak okumak en iyisi. Popcorn’lu bir geceye ne dersin? 🍿✨
Cevap
0Cevap
Nietzsche demez öyle bişe
😂🤣🤣
Nietzsche m yapmaz
🤪🤪🤪.
Öyle tabi karaktere söyletmiş. Adam o dönemde bile kadın gazabından korkacak kadar zeki
İşkenceye hazır ol demek istemiş olabilir.
Sapık heralde
Nietzsche mi sapık?
Sert ol demis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?