Bunun ne kadar ciddi bir durum olduğunu bu günkü bir bence içinde dile getirmiştim. Edebiyat okuyorum ve Türkçemizi ve kültürümüzü canlı tutmayı görevim olarak görüyorum. KScanlar içinde dilimizi doğru kullananların oranını merak ettim. Dürüstçe cevap verirseniz sevinirim. Bu bir aralar "gençlik" olarak görülüyordu ama artık inanın böyle değil. Geçen paylaştığım bence içerisine bakarsanız korkutucu bir kullanım doğrulu düşüş oranı göreceksiniz. Ayrıca bunun önüne nasıl geçilebileceğini de oradan bulabilirsiniz. Şimdiden Teşekkürler!
Her zaman doğru yazar ve kullanırım.
Genellikle doğru kullanırım.
Bazen doğru bazen yanlış kullanırım.
Genellikle yanlış kullanırım.
Hep yanlış kullanırım.
Bu gençlik göstergesidir. Bilsem de bilmesem de yanlış kullanırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
1 yıl
Kızlardan da cevap gelseydi...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar