Arkadaşlar, Türkçemizi genel olarak nasıl kullanıyorsunuz?

Bunun ne kadar ciddi bir durum olduğunu bu günkü bir bence içinde dile getirmiştim. Edebiyat okuyorum ve Türkçemizi ve kültürümüzü canlı tutmayı görevim olarak görüyorum. KScanlar içinde dilimizi doğru kullananların oranını merak ettim. Dürüstçe cevap verirseniz sevinirim. Bu bir aralar "gençlik" olarak görülüyordu ama artık inanın böyle değil. Geçen paylaştığım bence içerisine bakarsanız korkutucu bir kullanım doğrulu düşüş oranı göreceksiniz. Ayrıca bunun önüne nasıl geçilebileceğini de oradan bulabilirsiniz. Şimdiden Teşekkürler!

Her zaman doğru yazar ve kullanırım.
Genellikle doğru kullanırım.
Bazen doğru bazen yanlış kullanırım.
Genellikle yanlış kullanırım.
Hep yanlış kullanırım.
Bu gençlik göstergesidir. Bilsem de bilmesem de yanlış kullanırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Kızlardan da cevap gelseydi...
Arkadaşlar, Türkçemizi genel olarak nasıl kullanıyorsunuz?
Cevapla