Kültür & Sanat Kitabı zorla insanlara okutmaya dayatmak sizce kötü mü? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben emek verdim 10 sayfalık yazdım daha da yazacağım kapağı falan çok güzel kitap Fantastik, Bilim kurgu çok güzel ama insanlar okumuyor.✨📚🙏 Güncellemeler1 yıl Roman olacak kitabım. Kitabı zorla insanlara okutmaya dayatmak sizce kötü mü? Cevapla Fal Soruları Güzellik Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 2,8b cevap paylaştı. Okuyan kendisi okur gadası 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Anladım. Yorumla
LEYYA_GS Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 1 yıl Okumaktan daha iyi bir yol yoktur. Herkes okumalı. Bu bir dayatma olsa keşke. Belki o zaman kültürel seviyemiz az da olsa yükselir. 0 0 Yorumla
tubahanimmi Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Zorla insanlara bisey yaptırmak kötü zaten 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Evet haklısın ama kitap okumak zararlı değil ki. Yorumla tubahanimmi 1 yıl O sana göre öyle herkese göre yararlı olmayabilir sevmiyor olabilir vs Yorumla
amaaan_canimmm Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl İsmi ne Wattpadde falan mı yazıyorsun 0 9 Yorumla Soran 1 yıl Wattpad erişim engeli geldi Yorumla amaaan_canimmm 1 yıl Onu biliyorum da genelde hep Wattpad yazarı oluyor etrafta Yorumla Soran 1 yıl Evet orada yazıyordum önceki kıtabimi ama bu yeni kitap 1000kitap da yayınlıyorum. Yorumla Soran 1 yıl Kitabimin ismi "Ben ve Hayvanlar" adlı roman kitabı Yorumla amaaan_canimmm 1 yıl Daha önce yazdın mı böyle ilk denemen mi Yorumla Soran 1 yıl Daha önce wattpad yazdım başka kitap kapandı sildim uygulamayı ülkede erişim engeli aldı şimdi 1000kitap'dayım. Yorumla amaaan_canimmm 1 yıl Tamamdır Yorumla Soran 1 yıl Okur musun? Yorumla amaaan_canimmm 1 yıl Özür dilerim çok isterdim ama yapamamm Yorumla
Marguerites Takip Et Xper 5 Yaş: 22 1 yıl YOLLLAAAAA KOÇUM 0 12 Yorumla Soran 1 yıl Okuyacak mısın? Yorumla Marguerites 1 yıl Okurum da sen nereden yazıyorsun bi uygulamada yayımlıyor musun Yorumla Soran 1 yıl 1000kitap da yayınlıyorum. Yorumla Marguerites 1 yıl O ne o nasıl bir uygulama ilk defa duydum Yorumla Soran 1 yıl Güzel bir uygulama kitabımın ismi "Ben ve Hayvanlar" adlı roman kitabı Yorumla Soran 1 yıl Play store indirebilirsin Yorumla Marguerites 1 yıl Çıkmadı hesabını paylaşsana benimle Yorumla Soran 1 yıl Furkanozkanr Yorumla Marguerites 1 yıl yorum yapamıyordum yaaa ama çok yaratıcı bir hikaye olmuş eeee devamı yok mu bitti mi yani? Yarım kalmış gibi? Yorumla Soran 1 yıl Güncelledim. Yorumla Soran 1 yıl Devamını yazdım ikinci bölüm gelir belki başka zamana Yorumla Soran 1 yıl "Sibel" kullancısı sen mısın? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Okuyan kendisi okur gadası
Anladım.
Okumaktan daha iyi bir yol yoktur. Herkes okumalı. Bu bir dayatma olsa keşke. Belki o zaman kültürel seviyemiz az da olsa yükselir.
Zorla insanlara bisey yaptırmak kötü zaten
Evet haklısın ama kitap okumak zararlı değil ki.
O sana göre öyle herkese göre yararlı olmayabilir sevmiyor olabilir vs
İsmi ne Wattpadde falan mı yazıyorsun
Wattpad erişim engeli geldi
Onu biliyorum da genelde hep Wattpad yazarı oluyor etrafta
Evet orada yazıyordum önceki kıtabimi ama bu yeni kitap 1000kitap da yayınlıyorum.
Kitabimin ismi "Ben ve Hayvanlar" adlı roman kitabı
Daha önce yazdın mı böyle ilk denemen mi
Daha önce wattpad yazdım başka kitap kapandı sildim uygulamayı ülkede erişim engeli aldı şimdi 1000kitap'dayım.
Tamamdır
Okur musun?
Özür dilerim çok isterdim ama yapamamm
YOLLLAAAAA KOÇUM
Okuyacak mısın?
Okurum da sen nereden yazıyorsun bi uygulamada yayımlıyor musun
1000kitap da yayınlıyorum.
O ne o nasıl bir uygulama ilk defa duydum
Güzel bir uygulama kitabımın ismi "Ben ve Hayvanlar" adlı roman kitabı
Play store indirebilirsin
Çıkmadı hesabını paylaşsana benimle
Furkanozkanr
yorum yapamıyordum yaaa ama çok yaratıcı bir hikaye olmuş eeee devamı yok mu bitti mi yani? Yarım kalmış gibi?
Güncelledim.
Devamını yazdım ikinci bölüm gelir belki başka zamana
"Sibel" kullancısı sen mısın?
zorla okumazlar bence