Yabancı yazarların kurgu oluşturmada daha iyi olduğunu düşünüyorum. Sizce?

Bizim yazarlarda iyi olan var elbette ama çok iyi olan bir yazar yok. Yazarlarımızın çoğu olay anlatmaktan ziyade ders verme ya da sistemi eleştirme çabasında. Ayrıca okunma rekorları kıran, dizi ve filme uyarlanıp dünya çapında izlenen de hep yabancılar.

Yabancı yazarların kurgu oluşturmada daha iyi olduğunu düşünüyorum. Sizce?
Cevapla