+Hani yarınlar güzel olurmuş diyorlardı Olric.
Bu yaşadığımız gün de dün'ün yarın'ı değil mi?
-Kandırıyorlar efendim kandırıyorlar.
Bu yaşadığımız gün de dün'ün yarın'ı değil mi?
-Kandırıyorlar efendim kandırıyorlar.
Her çocuk bir tebessümü hak eder, günün nasıl geçerse geçsin bir gülümseme payı bırak dudaklarında. Belki başka bir çocuk için, belki kendi küçüklüğün için.
Hoş
İlk defa duydum ve sonu beni bitirdi 🫠
Hayatımızı kurmadan önce hayal kurabilmemiz gerekir, çocukluğumuza küserek bunu başaramayız
Evet
Eski bir hatıra acımasızdı acıma sızdı acımazdi.
Senden önce canım acımazdı,
Yaram çoktu ama acım azdı.
Eski bir hatıra, acımasızdı.
Acıma sızdı, acım azdı.
:)
Ne iş ile meşgulsün
Yanlış anlamayın farklı bir niyetim yok. Edebiyat ile ilgili bir şeyler yapıyor musunuz diye merak etmiştim
Anladım
Cevap
7Cevap
Hayır pek sevmem.
Evet. Sebahattin Ali mesela...
Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok.
Su insanı boğar Ateş yakarmış.. Her doğan günün bir dert olduğunu insan bu yaşa gelince anlarmış
edebiyat yapacaksak bence önce kelimenin köküne inelip
Ey edeppppp sen misin Dipsiz olannnnnnnn ( şu an yazdm şasırma asırı zekiyim sadece tarat ara istersen ya da profilime bak insanlar algılıyamıyor bazen )
Evet bazi sozler guzel duygulu mesela
Ozdemir asaf..
Geleceğim, bekle dedi, gitti..
Ben beklemedim, o da gelmedi.
Ölüm gibi bir şey oldu..
Ama kimse ölmedi
Güzel
Edebiyat sevmem ama şiir yazıyorum, makale ve özlü söz yazıyorum
Paylaşmak ister misin?
Özelden mi burdan mı
Nasıl rahat edersen
Özele atamadım maalesef 😄 başka sefer artık😊
Buradan atsan?
Şehir gibi gel bana.
Öyle bir kalabalık olsun ki gelişin, kaybolayım gözlerinde.
Tüm yollarım kayıp, bi o kadar da aydınlık olsun gecelerim.
Dar sokaklarında korku,
Denizinde huzur bulmalıyım.
Vapur sireni ile kaçsın uykularım, Galata kulesine doğan güneş gibi gözlerinde uyanayım..
Şehir gibi gel bana..
İstanbul kadar eşsiz, sakin bir Anadolu köyü kadar masum.
Toprak koksun her yanım ve sadece sana atsın sol yanım.
Şehir gibi gel bana..
Hırçın denizinde gözlerimi kamaştıran kız kulesi gibi..
Öyle ki, gözyaşın denizinde kaybolsun, sana çıksın tüm yollarım..
Ve sadece sen ol bütün son duraklarım.
Bunun gibiler vs.
Anladım
Bide arada sözler yazıyorum
Ne gibi
Rüyalar yarım kalırdı hep..
Hep yastık oldu sarıldığımız..
Hep sokak lambası oldu odamızı aydınlatan..
Hep biz ağlayan olduk,
Onlar ise hep ağlatan
Bunun gibi
Hmm
Güzelmiş, beğendim
Teşekkür ederim
maalesef hayat kandırıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?