Dün sahil turunda onlarca kişi deniz kenarında kitap okuyordu. Ben de genelde maviyi tercih etsem de, yeşillikler içinde inanılmaz bir huzurun ortasında tadı başka oluyor. Siz hangisini tercih ediyorsunuz?

Dün sahil turunda onlarca kişi deniz kenarında kitap okuyordu. Ben de genelde maviyi tercih etsem de, yeşillikler içinde inanılmaz bir huzurun ortasında tadı başka oluyor. Siz hangisini tercih ediyorsunuz?

Deniz kenarında olan ormanlık bir alan çok hoş olurdu ama eğer tek seçenekte zorunluluk varsa da deniz kenarında dalga sesleri eşliğinde okumak daha hoş..
Işık önemli çevremde çok hareket istemem genelde evde okumayı tercih ederim ana odaklanması daha kolayve tam oluyor böylece çünkü ben kitaba dalınca 1 saat kafamı kaldıramıyorum
Ikisi de güzel bir şey.. ben memlekete gittiğimde yeşillik üstüne oturur okurdum..🙂
Yeşili tercih ederim. Ancak kar ya da yağmur yağarken kahve eşliğinde daha enfes oluyor.
Cevap
10Cevap
Ben deniz kenarında kitap okumak isterdim benim için daha güzel olurdu.. ama yeşil alanlarda iyidir önemli olan sessiz bir yer olması
İkisi bir olsun daha güzel olmaz mı. Yeşil halı mavi battaniyem ve keyfim...
Olur senin için
Mavi, sahil kenarı diyorum. O tertemiz havanın verdiği huzur ile akıp gidiyor sayfalar.
Sakin bir yer olsun da neresi olursa olsun fark etmez
Masamı aslında. Dışarda okuyamam doğa’yı izlemekten.
Yeşili çok sevdim de Mavi diyeceğim deniz sesini seviyorum.
Dikkatimi dağıtan ortamlarda özellikle açık havada ben kitap okuyamam.. Dikkatim dağılır..
Yeşili tercih ederim. Maviden gözümü alamam çünkü.
İkisi birleştik mavi okyanusun karşısında çimlerde :d
Pek bir farkı yok benim açımdan
Kitap okumayı bırakalı yıllar oldu...
Bana hiç fark etmez
Yatağımı, uykum gelsin diye..
Ben hep griliklerde okudum. Zalım hayat.
Mavi yeşil olsa daha iyi bana..
Gri tercih ederim yani ev
Ikisinde tercih ederim 😌😌
odamı ve yatağımı tercih ederim 😌
Yeşili tercih ederim.
Yeşili tercih ederim
Yeşillik 🥰
ikiside
Maviyi
Maviii
Yeşil
Yeşil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?