Arkadaşlar bir kitap var okurken kendimi çok kötü hissediyorum ve travmalarımı tetikliyor sizce bırakmalı mıyım okumayı?

Az önce özetini okudum devamını kaldıramam herhalde kitaptaki karakterin başına gelen olaylarla fazla yakınlık kurdum uykularım kaçtı eziyet çekiyorum resmen okudukça ama içimden bir ses başladın bir kere sonuna kadar okucaksın diyo napim sizce bırakayım mı

Arkadaşlar bir kitap var okurken kendimi çok kötü hissediyorum ve travmalarımı tetikliyor sizce bırakmalı mıyım okumayı?
Cevapla