Arkadaşlar 18 yaşındayım çok cahilim yaşıtlarıma göre kendimi nasıl gelistirebilirim?

Tarih bilgim sıfır. hiçbir şey bildiğim yok. Coğrafya hakkında da öyle. Tarihi kitaplar okuyarak kendimj geliştirebilir miyim nasıl kültürlü olurum
Arkadaşlar 18 yaşındayım çok cahilim yaşıtlarıma göre kendimi nasıl gelistirebilirim?
Cevapla