18 yaşında çok asosyal içine kapanık insanım?

ve gerçekten bu durum benı rahatsız edıyor hıc dışarı cıkmam ortam ıcıne karışmam cunku bundan zevk almıyorum oyundaki oyunlarda olmak beni daha çok mutlu ediyor bu zamana kadar hiç kımseyle sevgılı olmadım kolay kolay arkadaşta edinemem ama hayatım boyunca boyle de olmak istemiyorum çunku hayat boyle olmak için çok kısa ben 12 yaşımdan beri boyleyım cekıngen utangac ıcıne kapanık kız olarak nıtelendırılıyorum ınsan ıcıne karışmayıı sevmıyorum benım gıbı olupta sonradan acılan var mı
18 yaşında çok asosyal içine kapanık insanım?
Cevapla