Sevginin bilgiden daha üstün olduğunu düşünüyor musunuz?

Ben evet düşünüyorum. Bilgi, ezberdir ve yorumlanamaz. Öğrenip geçersin. Denizdeki dalgalara benzer. Yüzeyseldir. Sevgi ise derinliklerden gelen bir hazinedir. Denizin derinliğinden bulduğun deniz kabuğu ve içindeki inci gibi. Anlayabilmeyi, keşfetme isteğini, hissetmeyi gerektirir. Sizce?

Sevginin bilgiden daha üstün olduğunu düşünüyor musunuz?

#Edameda ❤️

Güncellemeler
+1 yıl
Buraya "en sevdiğiniz film, en sevdiğiniz yemek, eski sevgiliden arkadaş olur mu" gibi basit sorular sormak lazımdı, hak veriyorum size ya 🙂
Sevginin bilgiden daha üstün olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla