
Kitap okumayı sever misin okuduğun en güzel kitap hangisiydi desem

Kitap okumayı sever misin okuduğun en güzel kitap hangisiydi desem
Evet kitap okumayı çok seviyorum. Son zamanlarda okuduklarımdan en sevdiklerim bu kitaplar..
şu an ise bu kitabı okuyorum..
Afiyet olsun evet kitap okumayı çok severim.. yani eskiden okurdum ama son zamanlarda biraz sıkıldığım için pek okumuyorum.. en çok sevdiğim kitap da yüzüklerin efendisi ve wither tabi ki de
Evet severim ve genelde hafta sonları okumayı tercih ediyorum. Okuduğum en güzel kitap ise; Etkili insanların 7 alışkanlığı güzel kişisel gelişim kitabı tavsiye ederim.
Okuyacağım onuda 😊
Cevap
48Cevap
Severim
100 tane falan var. Hepsini tek tek söylemek istiyorum söyledikçe söyleyesim geliyor o yüzden söylemicem cjwkaka
😀😀
Dün aldım Birtane de zaman Bulursak okumaya, seviyorum evet günüm çok telaşlı geçiyor. beynim yoruluyor.
Kitap okumayı severim. Okuduğum en güzel kitap Emil Cioran'ın Çürümenin Kitabı adlı eseriydi.
O kahvenin altındaki kitabı yarım bırakmıştım. Okumayalı açıkcası çok oldu. Hiç unutamadığım bir kitap vardı onu bile unutmuşum o kadar uzun zaman. 😅
Martılar - Martin Luther
Okuduğum en güzel kitap suç ve cezaydi diyebilirim. Bir çırpıda nasil okuyup bitirdim anlam veremedim.
Birbirinden güzel kitaplar okudum.
Ama ilk üçe; karamazov kardeşler, fedailerin kalesi alamut, uğultulu tepeler yazabilirim.
Çok severim
Hangi birini desem bilemedim, hepsi benim bebeklerim ama illa birini demek zorundaysam siyah kan derdim
Severim, bayılırım hatta, en sevdiğim aktivitelerden. Hiç ayrım yapamıyorum okuduğum kitaplarım arasında, hepsinin bendeki yeri ayrı.
Kitap okumayı severim. Gerçi son zamanlarda fazla zaman ayıramadım kitap okumaya.
Beyaz sabır kitabı beni oldukça etkilemişti
En güzel kitap diye bir seçeneğim yok en azından 50 tane favori kitabım var. En sevdiğim yazar Dostoyevski
evet severim. atsızın bozkurtlar kitabı sabahattin alinin kürk mantolu madonna ve dostoyevskinin karamazov kardeşler kitabı en beğendiklerim
Halit Ertuğrulun " kendini arayan kadın" kitabıni büyük bir keyifle okudum
Evet şu an Aristonubçn retorik kitabını okuyorum
Çok kitap okumadım ama Paulo Coelho - okçunun yolu güzeldi
Kutsal kitaplar. Peygamber Enok'un Kitabı, Tanah, Barnabas İncili, Kuran-ı Kerim
Marti jonathan di.😂Umarum dogru yazdim sevmiyorum Kitapy okumayo
Kuyucaklı Yusuf, sınav olcaktık diye okumuştum ama cidden güzel bi kitap sonu kötü üzücüydü ama
Evet severim, hergün kitap okumaya özen gösteriyorum.
Atatürk'ün Nutuk. Hitler'in kavgam. tarih kitapları daha çok ilgimi çeker
Angela’nin Külleri, en sevdiğim değil ama top 10
Agatha cristie - brinç masasında cinayet
Candan Özer - Araf
Ve daha bir sürü kitap var
Çok severim. Huzur Sokağı kitabı okuduklarım arasında en güzeliydi
Tek bi kitap okudum o da hayatımı olumlu yönde değiştirdi
Severim. Deniz gezmiş in günlüğü ve İlker başbuğ un kitabiydi.
Ferrarisini satn bilge efsaneydi aklima geldi simdi
Toza sor adlı kitap hala okurum. Her bittiğinde yeniden başlarım
Çok severim kitap okumayı favorim
Arthur C. Clarke Çocukluğun Sonu
Severim, Dan Brown'un ve Stephen King'in romanlarınin hepsinin yeri ayrı benim için
Severim en güzel bir kac kitap var ama Son Saltanat Ertuğrul diyebilirim
Zülfü Livaneli - Kardeşimin Hikayesi şiddetle tavsiye ediyorum😌
Teşekkür ederim 🌸
Kitap okumayı severim.. Her kitap farklı zamanlarda farklı hissiyatlar oluşturmuştur, bu yüzden en güzeli diye bir ayrım yapamam..
Hayatı kitaplar sayesinde öğrendim demem yeterli mi ))
Tavsiyede isterim
Sanırım 5 binin üzerinde kitap okumuşturum bu zamana kadar çokta degil aslında ama kendimle yarışıyorum olabildiğince çok kitap okuyorum
Uzmanlık alanım evimde 5000 ciltlik bir kütüphane var ve yazarlık dersleri veriyorum, kitap okumak günlük ilaç dozudur benim için. Bu yüzden şu kitap diyemem.
Tüm dini kitaplar kurgu oldugu ıcın en iyi kurgu kitaplar olarak tevrat ve incil diyebilirim :D
Seviyorum ama okumuyorum, hatta bi kitap var bitecek diye okumaktan çekiniyorum.
Senden önce ben hala aklimda
Evet çok güzel bir kitaptı ben bayağı bir etkisinden çıkamamıştım
Kitap okumak çok güzel hep sevmişimdir 2-3 aydır okuyamadım ama en son okuduğum sıfır noktasındaki kadın çok iyidir tavsiye ederim kesinlikle
Cook güzel kitap valla ama bende bir çok kitap iz birakmistir, Kardeşimin hikayesi Karanlık gölge Yüreğim seni çok sevdi gibi...
İnsan okudum ben her sayfası buram buram kalp ağrısına sebep acı kokan...
Evet ama okuduğum kitapların hepsini hatırlamıyorum
Seni sevdiğim kadar severim ☺️
Hiç barışamadık kitaplarla
evet severim
kaplanın sırtında
uçurtma avcısı
Eskiden çok okuyordum
Ernest Hemingway= Silahlara Veda
@zelisssss0619 kitap okumayı sevmem
Tercih meselesi 🤷
Jack London kitaplarını severim
Ejderha dövmeli kadındı herhalde 🤷🏻♂️
Michael Ende - Bitmeyecek Öykü ^^
Severim
Pal sokağı çocukları
Okuduğum en güzel kitap Sefiller
Severim, Umberto Eco, "Gülün Adı"
Bu bizim evde vardı okumadım güzel mi gerçekten
Kişisel gelişim kitabı. Bitirmedim daha. Oku 😊
Kitap okuma alışkanlığım yok maalesef..
5-6-2 tamam değil REİS
Ben jadınları okumayı severim, kitap ne ki bacım
Ben dram ve surukleyici kitap seviyorum
Kürk mantolu Madonna
severim
Hele birtane okuduğun kitap söyle
cin ali 🤣
şaka bi yana mesela peyami safa yalnızız
Yav işte en son çocukken okudun itiraf et
yok be şu ara ekonomi finans kitapları pkuyorum
Niye 😀
son 1-2 yıldır yoğunlaştığım alan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?