Merhaba İlk Buluşma İçin Tüyap Kitap Fuarı Nasıl Bir Seçenek Sizce Bu Haftasonu Son Haftasıymış Fuarın

Merhaba İlk Buluşma İçin Tüyap Kitap Fuarı Nasıl Bir Seçenek Sizce Bu Haftasonu Son Haftasıymış Fuarın

Olmaz olum orada nasıl bulacaksınız birbirinizi saçma olur aslımda fena bi fikir değil önceden buluşup geçebilirsiniz kitap seviyorsanız mükemmel bende aşığım kitaplara
Öyle yapıcaz zaten Bi kahvaltı sonrası Fuarı Gezmek Kitap İmzalatmak Vs vs
Kanka ya ben en son2019 da gidebildim 20 ve21 de pandemiden gidemedim 22 de İstanbul dışındaydım şu an da yoğun işlerim var yapmam gereken hiç vaktim yok çocukluğumdan beri giderim seneye kaldı çok üzgünüm :(
Ben de en son 8. Sınıf ilkokulda gitmiştim okul ile 15 sene rahat olmuş kız'ın sayesinde tekrar gidicem bu hafta bakalım ara sıra kendini ödüllendir yoğunluğunu anlıyorum ama kaçırma bazı şeyleri
Böyle bi kızla tanıştığın için şanslısın güzel yerlere gidip etkinlikler yapabilirsiniz kolayca bol şans
Evet bakalım Şanslımıyım Şanssız mı Onu Görücez Gidince Belki De O Şanslıdır Benim Gibi 7 Aenedir Asosyal Bir Kişi Uzun Zaman Sonra Dışarı Çıkıcak çaktırma Heycan Yaptım asdfghj
Kral asosyal bi tipe benzemiyorsun bence yeme bizi ahahaa
Bende dünyanın en sosyal insanlarındanım 15 yaşımdan beri Djlik yapıyorum çok fazla çevrem var birisine söz verince diğelerini yanlışlıkla satıyorum randevu defterim var o derece bu boyut iyi değil bende rahatsız oluyorum umarım o kızla iyi olursunuz enerjik pozitif biridir her şeyi atlatırsın
Kimle konussam sen gibi düşünüyor ama öyle değil işte Bakma Görünen ile Gerçek Bazen çok Farklı Oluyor Ama İyi Dileklerin İçin Teşekkür Ederim 🙏
Ooo Dj lik Süpermiş Hakikaten Halâ Yapıyorsan Takip Edicem Üstad Muhakkak Bir Yerde Dinlemeye Gelirim Severim Müziğin Her Türlüsünü Bass'ın Tiz'ini Çıslağını :) bravooo Güzel Bir İşin Var Başarılarını Dilerim
Çok Teşekkür ederim ayriyetten nargile işiyle uğraşıyorum bir kafede tezgah işletiyorum Djliği çok fazla ön planda tutmuyorum son 1 yıldır geçen yaz bile 10 tane yerde sahne aldım artık saldım bir nevi babam müteahit inşaat işlerine geçtim biraz ama önümüzdeki yaz dönmeyi planlıyorum İstanbul'da beyond caddebostan sortie limoncello noir yoda gibi yerlerde sahne alırım genelde beşiktaş Djiyim ama dediğim gibi hayatımın ön planında tutmuyorum 1 yıldır tüm Djlerde 2 işle uğraşır ama takip etmek istersen tekrardan sahnelere döndüğümde bir performansımı dinlemeye gelirsen çok mutlu olurum
Lise sondayken 17 yaşında bin kişilik bir dev organizasyonda yarım saat sahne almıştım 2021 de drock xl de tekrardan o günlere geri döneceğim
Umarım Dönersin Bence Dj'lik Profesyonel Anlamda Gerçekten Mükemmel Bir İş Ve Tutku İnsanlara Yaptığın Müziği Dinletmek Ve Bunu Onlarla Birlikte Yaşamak Paha Biçilemez Bir Duygu Olmalı Avicii Dj Blend Axell Vs Vs Van Buuren Bunların Tarzları Hoşuma Gidenlerden Birkaçı Avicii R. I. P oldu ama üzülmüştüm
Eğer bir gün bir parça Çıkarıcak Olursan Kesinlikle İlk Bana Dinlet Müzik Kulağım Mükemmele Yakındır Ve Festivaller Kesinlikle Olmalısın Umarım İstediğin Ve Hayal Ettiğin Yerde Olursun Sevindim senin İçin
Ayrıca benim Hayalimdi Dj Olmak Ama İmkansızdı Da bi bakıma Amatör Bilgisiz eğitimsiz Kaldım Bu konuda Ben de Dinlemeyi Seçtim 😂😂
Yaaa ahahaha çok teşekkür ederim benim sosyal medyamda bile yazmaz Dj olduğumu belirli kişiler bilir takip isteklerimi red ederim gizli takılıyorum bazen çok nadir sahne paylaşımlarımı hikayeden atıyorum bu kadar hatta bilmeyenleri yorumlarımda da görebilirsin ahaha
Bende bir yaz kursa giderek öğrendim hevesim vardı ardından kurs bizi çeşitli yerlerde sahnelere çıkardı ve 4-5 sahne sözü verdi öyle olunca da çevremiz olmaya başladı şu anda en yakın arkadaşlarımdan birisi Dj ama o da farklı bir işle uğraşıyor onun da nargile tezgahı var ahahahahaa a ara ara alır ama benim gibi boşlamaz onu tanıyanlar daha fazladır mesela 30 bin takipçisi falan vardı aktif kullanır hesabını ben kişisel kullanıyorum
Anladım Ama Ara Vermek Kötü Olmuş Çok Zor Bir Meslek Ve Ara Vermeyi Sevmeyen Bir Meslek Bence Stüdyoda Sabahlamalıydın Gece Gündüz Herşeyini Vermen Gereken Bir İş Elbette Kariyer Yapmak İsteyenler İçin Bu Dediklerim Zamanında Uzun Boyluyum diye Ünlü Nba De Oynamış Şimdi Türk Basketbol Federasyon Başkanı Hidayet Türkoğlu da Bana Sen Kaç Yaşındasın Demişti 18 Diyince Bu Yaştan sonra Anca Top Toplayıcı Olabilirsin Demişti Yani Demek İstediğim Üstüne Düşmek Gerekiyor İnsanların Meslekleri İle Var Olduklarına İnanıyorum ben Ve İşimi Her Zaman Dört Dörtlük Yapmaya Çalışıyorum Ben De Elektronik Teknisyeniyim Ama Nerdeyse Bir Mühendis Seviyesine Gelmek Üzereyim Sıkı Çalışıyorum. Sen De Bence İnsanların Hayalini Kurduğu İşi Yapmalısın Asla Pes Etme Sakın Ayrıca Cihazlar Şimdi Daha Gelişmiş Mükemmel Lounchpadler Vs Var Alıştırma Yap Bol Bol
Ben hala bazen boş zamanlarımda mixing yapıyorum ki yani hepten salmadım hala dd 400 kullanıyorum bu launchpadlere hiçbir zaman ihtiyaç duymadım şu anda gerek duymuyorum Cdj 3000 almayı planıyordum en son başarılı da bir Djyim her zaman doldururdum mekanı çok fazla arkadaşlarım gelirdi çevremdekiler bir sürü kızla tanıştım takıldım gerçekten mükemmel hala bana yazanlar var nasıl olurum Dj diye gerçekten bu işe çok ufak yaşta başladığım için sanırım her şeyi de gçrdüğüm için biraz doydum sanırım farklı alanları öğreniyorum babam müteahit inşaat işleri öğreniyorum ama bu demek değil ki bıraktım daha yeni 19 yaşıma girdim çok yakında tekrar geri döneceğim
Daha Çok Çok Gençsin Tabi Dönersin İyi Ve Başarılı Da Olursun Sen de Haklısın Ama Sevdiğin İşi Yap Sana Dediğim Gibi Hayalinin Peşinden Git
Umarım İleride Bir Gün Denk Düşeriz Bir Mekanda Ve Dinleme Fırsatı Bulurum Şimdilik Sana İyi Geceler Diler Ve Mesleğin İle De Başarılı Nice Sahneler Dilerim 🙏🙏
Çok teşekkür ederim en kısa sürede tekrardan döneceğim ve daha farklı bir Dj burki olarak ahahaha
Takip ediyorum sizi
@eyeyeyge48 sen ne yaptın?
@eyeyeyge48 şoktayım naptın
@eyeyeyge48 oha inanamıyorum
@35djdjdj______ nerdesin sen
Dün gece ne yapmışsın ya
Kabul et
@eyeyeyge48 yazmican mı
@eyeyeyge48 dün geceden beri berbat anlar yaşadım ayrıca rüyamda seni gördüm o yüzden tekrardan hesap açtım şaka gibi
Yaz beybi
Nasıl gördün
Xper1 kabul et mesaj at
@eyeyeyge48 ben mesaj atamıyorum sana buradan nasıl anlatim
@eyeyeyge48 özele gelcen mi?
Buluşacağın kişi de kitapları seviyorsa bence olabilir. Ama direkt buluşma noktası olarak fuarı seçmemelisin bence. Başka bir yerde buluşup geçebilirsiniz, yani bence öyle daha iyi olur.
Cevap
4Cevap
Ben İstanbul maratonunu seçtim. :D :D yolda görüşebildiğimiz kadar artık. Hem hesabı kim ödedi derdi de yok :D :D
😂😂😂 O da Güzelmiş Bak Not Aldım
Bence çok güzel bir fikir. Ama buluşağınız kız da kitap ve fuarları seviyorsa.
Evet zaten o gidicekti ben de gitmek istedim değişiklik olsun istedim ben aşırı kitap okuyan birisi değilim ama severim gidicem
İkiniz de kitapları seven insanlarsanız gayet güzel fikir ama çok zaman geçirmeyin derim. Başbaşa olmak daha huzurlu olur.
Yaaaa harikaa bişii bu bende denemek isterdim.
çok kültürel
Öyle Uygundur bence Belkide Bidaha Görmeyeceğim Kendisini Ama Güzel bir Etkinlik Olmuş Olucak
Olmaz bence. Başka bir yer belirleyin.
Neden?
Ne bileyim, herkesin zevkleri farklı ama ben sıkılırdım şahsen.
İlk defa buluşacağın birisi ile kalabalık bir yerde buluşmak her zaman avantajdır kadın İçin O Yüzden Devir kötü
Ben sahilde falan buluşmak isterdim.
O da güzel bir seçenek Aslında ama Tüyap Bu Hafta Son Sahile Haftaya Gidilir Yine ama tabi Sıkıcı Gelebilir Ben Uzun Zamandır Dışarı Çıkmadığım İçin Benim için Neresi Olsa Eğlenceli Ve Keyifli Olur.
Çok uzak, olmaz :)
Hakikaten yaa Beylikdüzü ne Yahu Tabana Kuvvet Aldık Giriş Biletini Bir kere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?