Hadi herkes bi özlem şiiri yazsın Ya kendinden ya da sevdiği bir Şairden?

Nasıl da beklerdim senin gelişini.

Önümden bir eda ile geçişini.

Duyardım uzaklardan rüzgarın esişini,

Hüzünle bakardım sokaktan gidişini

Hadi herkes bi özlem şiiri yazsın Ya kendinden ya da sevdiği bir Şairden?
Cevapla