Nasıl da beklerdim senin gelişini.
Önümden bir eda ile geçişini.
Duyardım uzaklardan rüzgarın esişini,
Hüzünle bakardım sokaktan gidişini
Nasıl da beklerdim senin gelişini.
Önümden bir eda ile geçişini.
Duyardım uzaklardan rüzgarın esişini,
Hüzünle bakardım sokaktan gidişini
Gözlerimde yaşlar, Dudaklarımda şarkılar, Yüreğimde özlem, Sana doğru uzanan eller.
Geceleri rüyalarımda, Gündüzleri hayallerimde, Hep sen varsın, Yanımdasın.
Sana dokunmak, Sana sarıılmak, Sesini duymak, Seni koklamak istiyorum.
Özlem dayanılmaz, Acıtıyor içimi, Bir an önce kavuşmak, Seni görmek istiyorum.
Özlem bir ateştir, Yakar içimi, Seni düşündükçe, Gözlerim dolar.
Sana kavuşmak için, Sabırsızlanıyorum, Bir an önce gelmeni, Çok istiyorum.
Özlem, denizleri dolaşır içimde, Gelgitler gibi kabarır yüreğimde. Bir zamanlar yanımda olan o sese, Özlemle kulak veririm sessiz gecede.
Gözlerim uzaklara dalıp gider, Seni hatırlar, özlemle dolup büyür. Rüyalarımın yıldızları sensin, Özlem, her gece gökyüzümde parlar.
Gel, dön artık yanıma, sevgilim, Özlem beni sarar, içimi yakarım. Hasretin acısı deli gibi çekerim, Özlem, her an seni düşlerim, anarım.
Hasretinden Prangalar Eskittim
Seni, anlatabilmek seni.
İyi çocuklara, kahramanlara.
Seni anlatabilmek seni,
Namussuza, halden bilmeze,
* yalana.
Ard-arda kaç zemheri,
Kurt uyur, kuş uyur, zindan uyurdu.
Dışarda gürül-gürül akan bir dünya...
Bir ben uyumadım,
Kaç leylim bahar,
Hasretinden prangalar eskittim.
Saçlarına kan gülleri takayım,
Bir o yana
Bir bu yana...
Seni bağırabilsem seni,
Dipsiz kuyulara,
Akan yıldıza,
Bir kibrit çöpüne varana,
Okyanusun en ıssız dalgasına
Düşmüş bir kibrit çöpüne.
Yitirmiş tılsımını ilk sevmelerin,
Yitirmiş öpücükleri,
Payı yok, apansız inen akşamdan,
Bir kadeh, bir cigara, dalıp gidene,
Seni anlatabilsem seni...
Yokluğun, Cehennemin öbür adıdır
Üşüyorum, kapama gözlerini...
En sevdiğim şair kendisi
Cevap
1Cevap
Her Zaman Seninleyim
Şimdi yan yana değiliz,
Ama her zaman bir arada kâlbimiz.
Uzak ta olsan, yakında da olsan
İsmimiz olmaktadır her daim nefesimiz.
Bekle beni canım sevgilim,
Bir gün çıkıp geleceğim
İşte o zaman bitecek tüm bu acılar
Bir daha hiçbir yere gitmeyeceğim.
Sadece bekle beni, bir çocuk gibi
O'nun nasıl da özlemle olduğunu düşün
Bekle beni bir şarkı gibi
O'nun nasıl da özlemle olduğunu düşün🍀🗝️
minareden atlarim kizlar totonuzu kitlarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?