Kültür & Sanat Dünyaya bir eser bırakmak istesen ne olurdu? OruçReisGeldi Takip Et Xper 7 Yaş: 121 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Selam iyi geceler dilerimDünyaya bir Eser Bırakmak İstedin ne olur?Kimi çeşme , cami, okul , kütüphane yapmış Siz neler yapardınız daha değişik veya içinizdeki nedir? Dünyaya bir eser bırakmak istesen ne olurdu? Cevapla Nedir Soruları Okul Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı. filmler 0 0 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 362 cevap paylaştı. Kocaman bir dans okulu yaptırmak isterdim. Okulda her tür dans olurdu dünyadan, her yöreden, her kültürden. 2 2 Yorumla OruçReisGeldi +1 yıl Güzel bir bakış açısı aferin ponçik Yorumla VişneliBrowni_ +1 yıl ☺️ Yorumla
MuhteşemGüneş Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Var kafamda bişeyler Allah biliyor nasipse değilse bırakmasamda olur 1 1 Yorumla OruçReisGeldi +1 yıl Hayırlısı olsun hakkında
VᴀLᴇɴTɪɴO Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Sanırım vakıf, kimsesiz çocuklar için. İyilik bırakmak iyidir geride. Yoksa götüreceğimiz bir şey yok. 1 0 Yorumla
Maşukaaa Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Güzel yetiştirmiş Allah'ı dinini peygamberini bilen evlatlar bırakmak isterdim 1 0 Yorumla
mint__yesili Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Çocuklara gelisim ve eğitim hayatında yardım ederdim 1 0 Yorumla
Yadelina Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Aşevi olabilir ihtiyacı olan yemek yesin diye 1 0 Yorumla
uzak21durun Takip Et Master Yaş: 31 , eic 63% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 304 cevap paylaştı. Kalbi merhamet dolu bir evlat bırakırdım, zaten bir kalpte merhamet varsa o kişiden zarar gelmez, doğrusunu da eğrisini de iyi bilir. 0 0 Yorumla
nutella_01 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Ücretsiz yemekhaneler bırakmak isterdim.. 1 5 Yorumla OruçReisGeldi +1 yıl Bunu yap yap bunu 😃 Yorumla nutella_01 +1 yıl İnşAllah.. Yorumla OruçReisGeldi +1 yıl Aferin Adanalı devam Yorumla Kuzey_77 +1 yıl ? Yorumla nutella_01 +1 yıl ? Yorumla
Güneşssmui Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Kitap yazmak ve bir cami süper olurdu veya çeşme 1 0 Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 1,3b cevap paylaştı. Tablo ya da bi heykel 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
filmler
Kocaman bir dans okulu yaptırmak isterdim. Okulda her tür dans olurdu dünyadan, her yöreden, her kültürden.
Güzel bir bakış açısı aferin ponçik
☺️
Var kafamda bişeyler Allah biliyor nasipse değilse bırakmasamda olur
Hayırlısı olsun hakkında
Sanırım vakıf, kimsesiz çocuklar için. İyilik bırakmak iyidir geride. Yoksa götüreceğimiz bir şey yok.
Güzel yetiştirmiş Allah'ı dinini peygamberini bilen evlatlar bırakmak isterdim
Çocuklara gelisim ve eğitim hayatında yardım ederdim
Aşevi olabilir ihtiyacı olan yemek yesin diye
Kalbi merhamet dolu bir evlat bırakırdım, zaten bir kalpte merhamet varsa o kişiden zarar gelmez, doğrusunu da eğrisini de iyi bilir.
Ücretsiz yemekhaneler bırakmak isterdim..
Bunu yap yap bunu 😃
İnşAllah..
Aferin Adanalı devam
?
?
Kitap yazmak ve bir cami süper olurdu veya çeşme
Tablo ya da bi heykel
Dürüst bir insandı deseler kâfi..
Bir film bırakmak isterdim