24 yaşındayım kitap okumaya mı başlamalıyım?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
24 yaşındayım kitap okumaya mı başlamalıyım?
Aşağıdaki yorumlara göz attım Olumlu şeyler söyleyenler de olmuş kitap tek başına işe yaramaz diyenler de olmuş kitap Elbette sana çok katkıda bulunacaktır fakat inat davası var la sürekli evde olmamalı küçük de olsa bir iş bulup çalışmanı tavsiye ederim kitap okumayı da üstüne ekle sinema sinema konferans söyleşi gibi diğer kültürel etkinlikleri de kaçırma şehrindeki
Elbette kitap okumaya başlamalısın yalnız bu senin sadece ilk adımın olmalı. Bunun haricinde kendini keşfetmelisin, sorgulamasın. "Ben hayatımı ne yönde değiştireceğim, ben nasıl biri olmak istiyorum, neye ilgilerim var, hangi konularda yetenekliyim..." vb Bunları güzelce bir kağıda yazabilirsin ve kendine hedef koyarak ilerleyebilirsin. İnternette , youtubede kendini geliştimen için birçok içerik de var. Bunun dışında spor yaparsın, film izlersin, şiir okursun, müziğe ilgin varsa bir enstürman çalmayı öğrenebilrsin gibi gibi. Çoğaltılabilir. Ama her şeyden önce nasıl bir insan olduğunu anla, kendini keşfet. Sonrasında gerisi gelir zaten.
Kitap okumak senin için yan meşgale olmalı. Hayatını değiştirmek için daha farklı şeylere yönelmelisin. Öncelikle aktif olmalısın, hayat şartları seni zorlayabilir ekonomik olarak. Kendine bir yol çiz, o yoldan ilerle. Kitap okumak bunlardan sadece bir tanesi olsun.
Yeni ortamlar, yeni arkadaşlıklar kurman lazım en önemlisi. Hayatında ki gereksiz olan her şeyi çıkar zaten göreceksin değişimin başladığını :)
Cevap
23Cevap
Evet çevreni de değiştir ama
Kitap okumaktan önce spor yapmanı şiddetle tavsiye ediyorum. Çünkü nerede hareket orada mutluluk oluyor... test edildi💪🏻🧠🍀
40 doğru mu apla 🤪
Öküz diyen dilini eşek arılari soksun inşallah
Çok amin 🤪😃
Yeni yerler gezmek görmek, yeni dil öğrenmek bence daha mantıklı.
Tek yol kitap okumaya başlamak değil elbette..
Bu zamana kadar okumadıysan yaşamamışsın. Yazık olmuş
Tek yol değil ama çok faydalı olacağına eminim. Okuduğun kitaplarda önemli tabi.
Bu tek yol değil ama size çok şeyler katacak bir yol, muhakkak okumalısınız
Kitabın etkisi evet olur ama tek başına yetersiz kendini gelistirmen lazım
Hayır ne alakası var Kitap okumakla hayat değiştirmenin
Kitap zaten olacak ama çevreyi mutlaka değiştirmen gerekiyor.
Seni sıkan kişileri hayatından çıkart
Kitap oku özellikle roman ilk başta senim hem alıştırır hemde pek sıkmaz
Sevdiğin işlerle uğraş
değil ya
çok saçma geliyor bana bunlar
okumak iyidir ama okuyunca hayatın kökten değişecek diye bir şey yok
kitap yetmez önce kafa yapını dünya görüşünü değiştirerek başla
Hayatı ve insanları okumaya başla ama bunlar kitaplarda yazmaz
Ben 28 yasinda başladım gayet başarılı. Tavsiye edilir
Sadece kitap okuyarak hayat değişmez, daha fazla çaba göstermelisin!
kitapla alakası yok bence en kötü alışkanlığını bırakarak başlamalısın
Hem kitap okumak hemde çevre değiştirmek
Tek yolu değil iyi bir yok
Bilgi herşeyin anahtarıdır
Bu ne ölçekte değiştirecek hayatını
Çevreni değiştirerek başla
Kitap okumak çok güzel bir etkinlik
okumak , gezmek görmek lazım.
😂😂😂hayır değil
Kesinlikle
Çevreni değişirtirmek
Hayır
Bilgi güçtür.
Hsyir
Nasıl bir hayat bu
Evet
Elbette
#Mirliva
Her kitabı değil tabi başka şeylerde yapmalısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?