
2000 parçalık puzzle yapmak mutluluk verici olduğundan cilasını sürüp kurumaya bıraktım inşallah 😊💙Dolayısıyla puzzle yapmayı çok seviyorum.

2000 parçalık puzzle yapmak mutluluk verici olduğundan cilasını sürüp kurumaya bıraktım inşallah 😊💙Dolayısıyla puzzle yapmayı çok seviyorum.
Seviyorum ve 500 parçalık Atatürk portresi ile zirvede bıraktım 😄🇹🇷

İlk başladığım puzzledu kolaylıklar dilerim, 😊
Açıkçası çocukluk döneminde böyle küçüklük pazılları yapıyordum mesela hani çocukları oluyor ya küçük böyle yapbozlar onlardan yapıyordum, ancak mesela o büyük yapbozları Benim annem yapar kendisi O çok güzel yapıyor da benim hemen başım ağrıyor yapamıyorum
Puzzle yapmayı bende seviyorum abla ama tek yapınca sıkıcı oluyor :) yanında biri olunca o zaman onu çözmek kafa yormak güzel geliyor bence. bu arada ellerine emeğine sağlık çok güzel görünüyor
Teşekkür ederim kardeşim birgün inşallah birlikte yaparız 😊🌹
Rica ederim abla tabi ki güzel olur İnş ☺️🌹
5 bin adetlikti en son.. gercekten hos birsey.
Bu arada tebrik ederim.
Teşekkür ederim 😊Kolaylıklar dilerim alan yeterli olsa daha fazla yapmak isterim ama 😊😊Kıbrıs şehitleri caddesindeki bir abi 30.000 yapmış ona denk gelmel vs
Amenna, 😊
Cevap
9Cevap
Çok sabır ister ya 🙄😄 sıkılırim ben Ama scrabble oynamayı severim
Ve stres atmak için de 😊
Hiç yapmadım abla ama niyetim var almaya
Konaktaki Dr'dan alabilirsin kardeşim
Teşekkürler abla bu aralar yoğun çalışmadan fırsat bulursam alırım
Rica ederim kardeşim 😊
En son ne zaman yaptım hatırlamıyorum ama 1000 parçalıktı. Sana da kolay gelsin işin baya zor be ya ~ ℳ
Teşekkür ederim 😊
Çok çabuk sıkılıyorum ben ama güzel görüntü, elinize sağlık
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim
Kaplumba terbiyicidi yapmıştım 1000 parçalık ugrastirmisti baya 😂
Ne mutlu kardeşim 😊birşeyle uğraşman.
Eline sağlık çok güzel olmuş bende severim 2000 yaptım ama baya zor oldu :))
Teşekkür ederim 😊Benim açısından basit olduğundan
Bana göre öyle
Elimde var 300 parça 🙄 aşırı zorlaniyorum kdjdjd çünkü resim karışık
Ufakken coook yaptım ama artık yapmıyorum.
Yine de teşekkür ederim 😊
Rica ederim hocam 😊
Ergenlik zamanımda çok yapardım 1000 lik bitirdim
Ne mutlu bir uğraşla uğraşmak 😊
🙂evet öyle👍🏻
Puzzle yapmayı çok sevmem bir süreden sonra canımı sıkar
Çocukken yapardık ama böyle büyük değildi.
Evet. Bana da çocukken gelen bir alışkanlık olunca
Pek zaman ayırmak istemem
Bana acillllll yazarmiain rüyada evleneceğin adamını gördün avill yazarmiain
Puzzle severim.
Sevmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?