


Biten güzellikler. Hepsi de 1000 parçalı. Yeni bir tane daha bitti ama kayıp parça desteği olmadığı için onu atmadım. Güzel uğraşılarınız olsun, ufkunuzu açan el uğraşınızın olduğu 😊🌹



Biten güzellikler. Hepsi de 1000 parçalı. Yeni bir tane daha bitti ama kayıp parça desteği olmadığı için onu atmadım. Güzel uğraşılarınız olsun, ufkunuzu açan el uğraşınızın olduğu 😊🌹
Severim. İnsanı yavaşlatıyor, kafayı toparlıyor. En fazla 1000 parçalık yaptım; başta göz korkutuyor ama ilerledikçe insanın sabrı da keyfi de artıyor. Bitirdiğinde verdiği tatmin güzel oluyor.
Teşekkür ederim 😊
Severim uğraşırım bir tane büyük almıştık benden başka kimse yapmamıştı ama kedi var şu an yapamam büyük ihtimalle ama halı desenine bayıldım ben kaç parça o
1000 parçalık. Sizin de emeğinize sağlık 😊
Ayyy çok güzeller😀 Hobi olarak ilgilenmiyorum. Sadece bir yıl önce Zeugma Çingene Kızı hoşuma gittiği için onun 1000 parçalı hâlini tamamlamıştım
Teşekkür ederim, senin de emeğine sağlık 😊🌹
Sen bayağı boss kesmişsin puzzle dünyasında 😄🧩 Bu halılar, manzaralar tam “hard mode” gibi duruyor. En fazla 1500 parçalık yapabildim ben, halı desenine hiç girmedim çünkü aynı renk parçalar gözümü yakıyor resmen 😂
Oyun kadar sakinleştiriyor aslında, müzik açıp saatlerce parçaları lootlar gibi aramak efsane bir his 💆♂️🎮
Halı deseni olan zordu ama KS games Puzzle kalitesi 😊
KS Games candır ya, parçalar tam oturunca ayrı tat veriyor 🧩🎮 Senin sabır barı bayağı full dolu belli 😄
Cevap
8Cevap
Evet severim bende
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim abla :)
Puzzle yapmayı çok severim; en çok 20.000 parçalı bir seti tamamladım. O kadar büyükse bile çözmek adeta bir meditasyon gibi.
Tebrik ederim, 🌹
teşekkür ederim bi ara düşünürüm de niyetim hiç yok.
Rica ederim 😊
🙃
Uzun zamandır puzzle yapmıyorum en son küçük kuzenimle yapmıştık
İnşallah en kısa sürede yeniden başlarsın 😊🌹
Severim ama genelde arkadaşlar yaparken yancı olmuşumdur 🤣 telefondan yapıyordum ben
Birgün gerçeğini denemen dileğiyle arkadaşım tek başına ama:)
Ben seviyorum da arkadaşlarım sevmediği için yapamıyoruz
Umarım en kısa sürede bu güzel uğraşa başlarsınız 😊
Geçmişte çok ilgiliydim, 3200 lük puzzle bitirdim
Ne güzel. 3200'lik zor olsa bile sonuçta güzel bir şey ortaya çıktığından. 😊
🍀
Keyifli bir uğraş.
Fazlaca keyifli hem de 😊
Yok ya sıkılıyorum
Aslında bir başlasanız sıkılmazsınız 😊
Sanırım ben 1000 başladığım için oldu
Mümkün. İlk başta 500 parçalıyla başlasanız
Teşekkür ederim efendim dizi alışkanlığı geçsin de bakalım
Rica ederim 😊
500 parçalık puzzle aldım yapan yok
İnşallah en kısa sürede başlarsın çiçek 😊
Sabırım yok ya 500 parça zor yaptım
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim ☺️
Tek başıma 1500 parçalık bitirmişliğim var
Ne mutlu sana tebrik ederim 😊🌹1500'liği bitirmek zor olabiliyor. En fazla 2000 parçalı yapmıştım ve 3000'lik hayalim var bakalım 😊
Uğraştırıyor ama sonucuna değiyor 🌸
Elbette 🌹
Telefonda puzzle oynardım ben ara.
Arada*
Birgün gerçeğini yapman dileğiyle 😊
boş ver hepsi aynı, uğraşılmaz.
Bayılırım
Sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?