Allah'a kızmaya ya da neden onu bunu verdin vermedin demeye hakkımız var mı?

Allah'ın varlığını ve birliğini kabul eden kisinin bilmesi gereken ilk şey Allah'ın verdiklerine sukretmektir. Şunu aklımızdan cikarmamamiz lazım. Sadece dünyaya baktimizda bile sayısız yaratılmış şey var. İnsan olarak yaratılmış olmak bile büyük bir nimettir. Yoktun bir hiçtin ve insan oldun muhatap alınan bir varlık oldun. Bu şükür gerektiren bir şey dir.
Allah'a kızmaya ya da neden onu bunu verdin vermedin demeye hakkımız var mı?
Cevapla