Şansın olsa, bir müzik aleti çalmayı mı yoksa bir dil öğrenmeyi mi tercih ederdin
Bir müzik aleti çalmayı öğrenmek.
Dil öğrenmek
Hiçbiri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dil öğrenmek müzik aleti çalmaktan daha zor o yüzden dil öğreneyim
İngilizcemi geliştirmek ve Yunanca öğrenmek
Cevap
6Cevap
Bir müzik aleti çalmayı öğrenmek.
Dili napıcam ya heryerde konuşamam ama saz çalmayı çok istemişimdir türkü aşığıyım ah bi öğrensem elimden düşmez tam bi Âşık olurdum
Enstrüman çalabilme kısmını hallettik. Dil fena olmazdı
Dil öğrenmek isterdim gitar bağlama çalıyorum piyano ve keman derslerinde gidiyorum.
Dil öğrenmek enstrüman çalmaktan daha kolay geliyor. Bu yüzden enstrüman derdim.
Dil bildiğim için, müzik aleti çalmayı öğrenmeyi tercih ederim.
Önce müzik aleti sonra dilimi geliştirmeyi tercih ederim hatta birkaç dil öğrenmek
Muzik aleti calabilmek, enstrumanlarla konusmak demek zaten.. Alet calmayi ogrenirsek muzik dilini ogrenmis oluruz o yuzden muzik
Dil öğrenmeyi tercih ederdim.
Kesinlikle dil öğrenmek. Müziğe bayılırım ama dil benm için daha yararlı ve daha kapsamlı
Müzik aleti çalmayı tercih ederim
Kesinlikle dil öğrenmeyi isterm.
Bir dil öğrenmeyi
Müzik aleti.
Dili tercih ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar