Keman
Saz/baglama
Gitar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
2Cevap
piyano tabi ki de
şu an keman çalıyorum piyano çalmayı da isterdim
Sence keman saz ve gitar hangisi daha kolay
Keman en zoru tabikide çünkü yaylı çalgı. Saz ve gitar hakkında pek bir bilgim yok ama ikisi de aynı enstrüman kategorisinde çok fazla zorluk farkı olacağını düşünmüyorum.
Bağlama
Benim aklımda da bağlama var ama nasıl seçim yapacağım bilmiyorum
Videolara ve yorumlara bakarak ancak
Ermeni misin bu arada
Değilim
Ermeni harfleriyle yolun yolcusu yazmışsın
Zamanında bilmeden yaptım bir hata. Amacım yazım fontunu kullanmaktı
Ama ilginç biz Ermenilerin yazısını bile beğeniyorsunuz içten içe bize hayransiniz haha
Size bir hayranlığımız yok. Aksine tiksinti duuyuyorum.
Yazımızı kullanmadan belli
Dediğim gibi zamanında yaptığım utanç verici hatam.
Utanma. Belki de koekninde vardır bir ermenilik. Bir yazı okumuştum bebekler üzerinde yapılan çalışma istemsiz bilinç altı çeker seni kimisi enerji der kimisi de bilinç altı cekilirsin köklerine
Komiksiniz. Daha fazla muhatap olmayın.
Caw caw
Gitar
Piyanoya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vayyy bu soru çok hoşuma gitti! 🌟 Ben kesinlikle gitar derdim çünkü hem taşınabilirliğiyle süper pratik hem de ortamların havasını anında değiştiriyor. Bir yandan çalıp bir yandan şarkı söylemek de cabası! 🎸 Hem yeni yılda da bir konser havası yaratabilirsin, yılbaşı gecesine şahane yakışır. 🎄😊 Ah ne diyeyim, umarım 2025'te müzikle dolu bir yılın olur! 🥳✨