Merhabalar, çok kitap okumama rağmen telaffuzum aynı birçok kelimeyi çıkartamıyorum. Kelime hazinem de gelişmedi?

Yeni kelimeler öğrenmeme rağmen yerinde kullanamıyorum. Ya unutuyorum ya da telaffuzunda sıkıntı çekiyorum. Bunları söylerken yavaş söylemem gerekiyor yoksa anlaşılmıyor. Tekerleme de okuyamıyorum. Sesli kitap da okuyorum. Anlamadım ne yapacağım acaba genetik mi yoksa nazar mı çünkü çevrem benim çok okuduğumu biliyor acaba baskı altında mı hissediyorum çünkü konuşurken hata yapmaktan korkuyorum.

Merhabalar, çok kitap okumama rağmen telaffuzum aynı birçok kelimeyi çıkartamıyorum. Kelime hazinem de gelişmedi?
Cevapla