3. sinif İngiliz Dili ve edebiyatı bölümü öğrencisiyim. Cevirim güzel degil. Bazen bütün kelimeleri biliyorum ama ceviremiyorum?

3. sinif İngiliz Dili ve edebiyatı bölümü öğrencisiyim. Çevirim güzel değil hatta hâlâ adam akıllı ingilizcem yok. İngilizce makale okuduğumda hiç bir şey anlamadığım oluyor. Bunu nasıl düzeltebilirim. Seneye mezunum ve böyle eksik İngilizcem olduğu için cidden utanıyorum

3. sinif İngiliz Dili ve edebiyatı bölümü öğrencisiyim. Cevirim güzel degil. Bazen bütün kelimeleri biliyorum ama ceviremiyorum?
Cevapla