Kabullenmesi zorda ve üzücü de olsa 3. sınıf bir ülkemiyiz?

Bu ülkede edebiyat, felsefe ve sanat 🎭 hafife alınıyor diye üzülerek söylüyorum.
Kabullenmesi zorda ve üzücü de olsa 3. sınıf bir ülkemiyiz?
Kabullenmesi zorda ve üzücü de olsa 3. sınıf bir ülkemiyiz?
Cevapla