Çay gibidir gece
Ne kadar demliyse
O kadar açtır muhabbete
Kahve ise beklemektir
Yol gözlemektir kahve
Ben ise demli bir gecede
Elimde bir kahveyle
Beklemekteyim seni
Tam da ayak izlerinin
Kesildiği yerde
İyi ya da kötü eleştirilerinize açığım kısa sürede yazdım okurken iyi hissettirdi ama 😊
Ne kadar demliyse
O kadar açtır muhabbete
Kahve ise beklemektir
Yol gözlemektir kahve
Ben ise demli bir gecede
Elimde bir kahveyle
Beklemekteyim seni
Tam da ayak izlerinin
Kesildiği yerde
İyi ya da kötü eleştirilerinize açığım kısa sürede yazdım okurken iyi hissettirdi ama 😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kerem dagları deler bir **mcık uğruna,
Aslı gitsin de, ona buna vurdura.
Bir kari için değer mi hiç bütün bunlara,
Her taraf **mcık dolu mala iyi vurana.
Fuzuli **m pesine düştün gurbete.
**m serindir, **m derindir, şifa verir Millete.
Ye kebabı, iç şarabı, vur karpuz göte.
Bu gidişle, y**rrrağımı gidersin cennete.
Neyzen tevfik çok severim kanka hikayeleri de güzeldir
Bir gün neyzen istiklal caddesinde bağırıyor
Ulan bacım çocukları diye insanlar dönüp bakıyor haliyle ve neyzen yine söylenmeye devam ediyor vay arkadaş ne kadar çokmuşsunuz diye
Abi bayılıyorum şu adama ya ahshdhdj
Bende hastasıyım hikayelerinin de şiirlerinin de ayrı ayrı kitabı var bende hiciv konusunda iyi bir üstat
Son 2 dize hoşuma gitti dbdb
Şiirin son iki dizesi mi yoksa eleştiri kısmını kastederek şaka mı yaptın şaka ise komik gercekten güldüm şiirin son iki mısrası ise şiir son iki mısra için yazılir genelde zaten
Yoo cidden
Leyla ile mecnunu seven ve üstüne şiirime az da olsa bi iltifat etmiş bir insan minnettarım size 😊
Estağfirullah
Aaa bir de mütevazi siz bu dünyadan olduğunuza emin misiniz 😀
Puahah abarttın
Bu gece abartasım var herşeyi hadi bir isim ver bir de duygu bi tane akrostiş yazayım senin istediğine uygun 😊
Mecnun, sitem
Hdhdhhd
Miyadı dolmuş bir ömrün katili
Eski günlüklüklerin içinde ismin kilitli
Cesaretim kırılmıstı kapında
Nefretimin kırıldım yerden temeli
Umudum bıraktı kendini kanaate
Nefsim dindi nefesim tükendi
Nefretimin kırıldığı yerden temeli olacak ora
Vayy çok kısa zamanda güzel oldu vakit harcasan daha iyisi de çıkar yeteneklisin belli
Vakit harcanmış şiirlerim de var ama onları kitap içerisinde kullanmak niyetimden ötürü buraya yazıp çalınma ihtimaline mahal vermek istemiyorum burada kendimce bişeyler yapmaya çalısıyorum işte 😊
Teşekkür ederim tekrar iltifatın için
Haklısın tabi. Umarım güzel yerlere gelirsin. Tebrik ederim. Benim de birkaç şiir yazma girişimim oldu ama çok başarılı bulmuyorum kendimi.
Aaa çok okumak isterim şiirle ilgileniyorsan şayet belki birlikte bir şiirde yazarız çok zevkli oluyor
Pek beceremiyorum ama dilerseniz atarım tabi ve yazabiliriz evet.
Çoook mutlu olurum gerçekten biraz olsun şiirle ilgilenen bir insanla tanışmak çok mutluluk verici 😊
O zaman özelden atayım size de uygunsa buradan rezil etmeyeyim kendimi bdbdb
Bekliyorum heyecanla
Size yazamıyorum ama
Ben yazayım bi dk