19 yaşındayım bu zamana kadar Kendi isteğimle hiç kitap okumadım. Anca öğretmenler ödev verirse öyle okudum. Bir de paragraf çözmede iyi olduğum için gerek duymadım bu zamana kadar. Ama şimdi kitap okumaya başlamak istiyorum. Bana yazar, kitap önerir misiniz
Ki̇tap okumaya başlamak i̇sti̇yorum, bana ki̇tap öneri̇r mi̇si̇ni̇z?
Senin gibi noktalama işaretlerine, yazıma dikkat eden bir kişinin kendi isteğiyle kitap okumaması hayret verici doğrusu? Tamam, her noktalama işaretlerine dikkat eden, ehemmiyet veren kitap kurdudur, kitap aşığıdır diyemeyiz lakin yine de kitaplara aşık bir kişinin yazım hataları hususunda dikkatli olduğunu düşünürüm, kendimden biliyorum çünkü. Üç Kız Kardeş kitabini öneririm, fevkalade güzel bir kitap, benim de bacim :) kitap okumayı sevmezdi, hatta bana kitap okutup, özet çıkarttırırdı ödevleri olduğunda , şimdi benim kütüphanemdeki kitapları alıp okuyor, benim bacim Gülseren Budayıcıoğlu'nun kitaplarını okumakla başladı , sana Gülseren Budayıcıoğlu'nun tüm kitaplarını önerebilirim, başlangıç olarak İclal Aydın'ın Üç Kız Kardeş kitabını okumalısın, şöyle söyleyim ben o kitaba aşık oldum, doyamadım, fevkalade güzel bir kitap, keza Miraç Çağrı'nın kitapları da harikadır lakin bence kitap okuma şevkini daha çok romanlar uyandırır, çünkü merak edersin romanın sonunu, mesela ben de ansiklopedi okuyamam, kitaplara aşığım lakin her kitabı okuyamam. Belirttiğim gibi İclal Aydın'ın dili çok , anlaşılır , insanı yormuyor, anlatımı şahane. Severek , keyifle okuyacağına eminim , iyi okumalar diliyorum şimdiden
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok teşekkür ederimmm söylediğiniz kitaplara bakacağım😇😇❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Senin gibi noktalama işaretlerine, yazıma dikkat eden bir kişinin kendi isteğiyle kitap okumaması hayret verici doğrusu? Tamam, her noktalama işaretlerine dikkat eden, ehemmiyet veren kitap kurdudur, kitap aşığıdır diyemeyiz lakin yine de kitaplara aşık bir kişinin yazım hataları hususunda dikkatli olduğunu düşünürüm, kendimden biliyorum çünkü. Üç Kız Kardeş kitabini öneririm, fevkalade güzel bir kitap, benim de bacim :) kitap okumayı sevmezdi, hatta bana kitap okutup, özet çıkarttırırdı ödevleri olduğunda , şimdi benim kütüphanemdeki kitapları alıp okuyor, benim bacim Gülseren Budayıcıoğlu'nun kitaplarını okumakla başladı , sana Gülseren Budayıcıoğlu'nun tüm kitaplarını önerebilirim, başlangıç olarak İclal Aydın'ın Üç Kız Kardeş kitabını okumalısın, şöyle söyleyim ben o kitaba aşık oldum, doyamadım, fevkalade güzel bir kitap, keza Miraç Çağrı'nın kitapları da harikadır lakin bence kitap okuma şevkini daha çok romanlar uyandırır, çünkü merak edersin romanın sonunu, mesela ben de ansiklopedi okuyamam, kitaplara aşığım lakin her kitabı okuyamam. Belirttiğim gibi İclal Aydın'ın dili çok , anlaşılır , insanı yormuyor, anlatımı şahane. Severek , keyifle okuyacağına eminim , iyi okumalar diliyorum şimdiden
Çok teşekkür ederimmm söylediğiniz kitaplara bakacağım😇😇❤️
Öncelikle İclal Aydın'ın kitabını okumanı tavsiye ederim 🌸 Ne demek, rica ederim ❤
Genelde
Seker poryakalı
Hayvan cifyliği
Küçük prens
Bulbulu öldürmek
kitaplariyla baslaman önerilebilir.
Teşekkür ederim 😇
Rica ederim.
1000kitap. com adlı siteye üye ol süper bir site sizde çok beğenirsiniz hanım efendi
Teşekkür ederim 😇
Bende üyeyim çoktandır giriş yapmıyorum. Ama harika bir site şimdiden hayırlı olsun adına 300 yakın takipçim de var galiba