Çizim yapıyorum ama bir türlü kafa oturtamıyorum. Nasıl çizmeliyim?

Çizimimi yapıyorum az çok ama yaptığım çizime bir türlü kafa oturtamıyorum. Ya orantısız oluyor ya da yamuk ne yapabilirim?
Çizim yapıyorum ama bir türlü kafa oturtamıyorum. Nasıl çizmeliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese cevap verecek kadar vaktim yok ama önerileriniz için çok teşekkürler
Çizim yapıyorum ama bir türlü kafa oturtamıyorum. Nasıl çizmeliyim?
Cevapla