Kültür & Sanat Güzel sanatlara başlamak istiyorum, sizce çizimim gerçekçi olmuş mu? s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 61 Yapay Zekaya Sor Yangın söndüren itfaye çizdim Güncellemeler+1 yıl Hort Güzel sanatlara başlamak istiyorum, sizce çizimim gerçekçi olmuş mu? Cevapla Güzellik Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı. Gerçekçi ve yaratıcı olmuş 0 0 Yorumla
Doğa48 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Resmini gerçeğe yansıtman çok hoş bu sanatı kesinlikle devam ettirmelisin😂 1 7 Yorumla s Taciiiii +1 yıl sonra evi yakayım 😂😂😂 Yorumla Doğa48 +1 yıl ödşfckjghşdzfs sanat için herşeyi göze almışsın zaten Yorumla s Taciiiii +1 yıl ahahaha her şey sanat için yakında yeni versiyonunu çizerim belkii Yorumla Doğa48 +1 yıl Tabii ki dene bence güzel bir eser daha çıkarabilirsin😂 Yorumla s Taciiiii +1 yıl sana da tavsiye ederim daha iyisini çıkarırsın 😂 Yorumla Doğa48 +1 yıl Kesinlikle deneyeceğim😂 Yorumla s Taciiiii +1 yıl sorunu bekliyorım 😂 Yorumla
_Eycey_ Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 64% +1 yıl Üfff 🤤🤤 düşmeyen de ne biliyim 😍hemmmmmmen başlamalısın, bizi mahrum bırakmamalısın çizimlerinden 😔 0 0 Yorumla
cryaftersleep Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 50% +1 yıl Hayal gücü iyi fakat yetenek için aynı şeyi söyleyemem.. 0 0 Yorumla
Junİchi Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Ateşe süpürge tutuyormuş gibi ama yaratıcılık güzel:d 0 0 Yorumla
Duyguş1 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Çok iyi olmuş agfsafa 1 1 Yorumla s Taciiiii +1 yıl Işte sanattan anlayan birisii teşekkür ederim uzymymw Yorumla
1234567yemezler Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Soda burnumdan aktı 1 1 Yorumla s Taciiiii +1 yıl Şişenin ucuna tut ziyan olmasın tekrar içersin Yorumla
Ufsus Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Koseye ben varken ates koyman hic olmamis asko 0 1 Yorumla s Taciiiii +1 yıl Sen gurbetlerdesin 🥺 Yorumla
şakaysakomikçünkü Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl perspektif desen, var 0 1 Yorumla s Taciiiii +1 yıl İşte sanattan anlayan birisi Yorumla
ZEYNEPPZM Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Ahaha :D çok yaratıcı iş görür dene şansını 0 0 Yorumla
Ela034naz Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 63% +1 yıl Kesinlikle başlamalısın son derece harika olmuş😊 0 0 Yorumla
YALNIZCANIMSIKILIYO Takip Et Xper 4 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl olmus ama yeterli mi ona uzman ancak bilir 0 0 Yorumla
FlyingDutchie Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Daha çok çöpçüler kralı gibi olmuş sanki 0 0 Yorumla
PeriPellaPrİPella Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Ayağınla mı çizdin? 1 5 Yorumla s Taciiiii +1 yıl Sol ayakla Yorumla PeriPellaPrİPella +1 yıl Nedem sol Yorumla s Taciiiii +1 yıl Çünkü soğlağım Yorumla PeriPellaPrİPella +1 yıl Hem sağ hemde sol mu uani Yorumla s Taciiiii +1 yıl Aynen öyle Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Gerçekçi ve yaratıcı olmuş
Resmini gerçeğe yansıtman çok hoş bu sanatı kesinlikle devam ettirmelisin😂
sonra evi yakayım 😂😂😂
ödşfckjghşdzfs sanat için herşeyi göze almışsın zaten
ahahaha her şey sanat için yakında yeni versiyonunu çizerim belkii
Tabii ki dene bence güzel bir eser daha çıkarabilirsin😂
sana da tavsiye ederim daha iyisini çıkarırsın 😂
Kesinlikle deneyeceğim😂
sorunu bekliyorım 😂
Üfff 🤤🤤 düşmeyen de ne biliyim 😍
hemmmmmmen başlamalısın, bizi mahrum bırakmamalısın çizimlerinden 😔
Hayal gücü iyi fakat yetenek için aynı şeyi söyleyemem..
Ateşe süpürge tutuyormuş gibi ama yaratıcılık güzel:d
Çok iyi olmuş agfsafa
Işte sanattan anlayan birisii teşekkür ederim uzymymw
Soda burnumdan aktı
Şişenin ucuna tut ziyan olmasın tekrar içersin
Koseye ben varken ates koyman hic olmamis asko
Sen gurbetlerdesin 🥺
perspektif desen, var
İşte sanattan anlayan birisi
oha 3d çizmişsin. Mükemmel
Hiç bu kadar gerçekçi olmamıştı
Ahaha :D çok yaratıcı iş görür dene şansını
hikayenin sonu nedir ahsj
Kesinlikle başlamalısın son derece harika olmuş😊
olmus ama yeterli mi ona uzman ancak bilir
Hemen başla buralarda harcanma
Yarin gel firca olarak basla
Benden yeteneklisin sıradışı valla
Daha çok çöpçüler kralı gibi olmuş sanki
Çok güzel olmuş çok başarılı
Ayağınla mı çizdin?
Sol ayakla
Nedem sol
Çünkü soğlağım
Hem sağ hemde sol mu uani
Aynen öyle
sat bana
Yaratıcı olmuş
Sonduremez ama
Evet gayet gerçekçi🖒
Yaratıcı.
Yaratıcı valla
güzel olmuş 👌🏻
çılgınsın meen
Oldukça gerçekçi
yaratıcı
3d başlansın
Çok iyi